Szpital Miejski im. Franciszka Raszei ogłasza przetarg
- Adres: 60834 Poznań, ul. Mickiewicza
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 848 10 11 , fax. 61 848 49 90/91
- Data zamieszczenia: 2017-09-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski im. Franciszka Raszei
ul. Mickiewicza 2
60834 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 848 10 11, fax. 61 848 49 90/91
REGON: 31332500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.raszeja.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital Miejski
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa systemu do rekonstrukcji ACL dla Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu do rekonstrukcji ACL dla Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu. Wykonawca zobowiązany będzie w siedzibie Zamawiającego stworzyć depozyt zamawianych narzędzi. Zafakturowanie nastąpi w momencie użycia ich przez Zamawiającego. a) Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2017 roku. b) Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 211). c) Wymagana gwarancja – minimum 12 miesięcy od chwili dostawy do Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu. Zamawiający nie wymaga wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty, załączniki i oświadczenia: 1.1. Specyfikacja Techniczna Zamówienia – wypełniona i podpisana przez Wykonawcę (Załącznik nr 1 do SIWZ). 1.2. Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (Załącznik nr 2 do SIWZ). 1.3. Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (Załącznik nr 3 do SIWZ). 1.4. Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SIWZ). 1.5. Formularz oświadczenia I (Załącznik nr 6 do SIWZ). 1.6. Formularz oświadczenia II (Załącznik nr 7 do SIWZ). 1.7. Informacja o obowiązkach wynikających z przepisów o podatku VAT (Załącznik nr 8 do SIWZ). 1.8. Aktualne dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do używania na terytorium RP, stosowne aktualne certyfikaty CE, deklaracje zgodności. Wykonawca zobowiązany jest opisać w/w dokumenty, której zaoferowanej pozycji dotyczą. 1.9. W przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi, Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia i deklaracji zgodności CE/IVD. 1.10. Dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga złożenia opisu zawierającego szczegółowe dane zaproponowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim, który umożliwi potwierdzenie spełniania przez zaoferowany przedmiot zamówienia wszystkich wymagań ustalonych przez Zamawiającego, w postaci katalogów, ulotek informacyjnych lub innych dokumentów dla wszystkich oferowanych produktów, których wykaz stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dokładnie/wyraźnie zaznaczyć w dokumencie oferowane pozycje. 1.11. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca przedkłada wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną Załącznik Nr 1 do SIWZ. 1.12. Szczegółowa instrukcja w języku polskim, dotycząca zasad postępowania z nowymi narzędziami przed pierwszym użyciem – dot. mycia, dezynfekcji, sterylizacji i konserwacji –jeżeli dotyczy. 1.13. Szczegółowa instrukcja w języku polskim, dotycząca mycia, dezynfekcji, sterylizacji (dekontaminacji) w trakcie użytkowania – jeżeli dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pipeta automatyczna
Dodano: 2021-06-24 - Wymazówka sterylna w probówce transportowej, podłoże Hanksa do wirusów w tym COVID
Dodano: 2021-06-16 - Pokrywka do pojemnika od ssaka medycznego Medela
Dodano: 2021-06-16 - wymazówka sterylna w probówce transportowej
Dodano: 2021-06-08 - Wymazówka transportowa
Dodano: 2021-05-10 - Uszczelka na uchylna ścianę inkubatora Atom ref 98606 Przepustnica do inkubatora atom ref 92326 4
Dodano: 2021-05-07 - Czytnik kodów kreskowych
Dodano: 2021-05-07 - Kulociąg Schroeder 250mm EO110R
Dodano: 2021-04-30 - Zabudowa ochronna z plexi
Dodano: 2021-04-27 - FILTRY DO SSAKA MEDELA
Dodano: 2021-04-27