Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny ogłasza przetarg
- Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Staszica 4
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 015 8433201, 8433103, 8433397 , fax. 015 8433201, 8433397
- Data zamieszczenia: 2009-09-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny
ul. Staszica 4 4
37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
tel. 015 8433201, 8433103, 8433397, fax. 015 8433201, 8433397
REGON: 00031256700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-stw.com
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa systemu do endoskopowej litotrypsji kamieni układu moczowego metodą pneumatyczną dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dosta systemu do endoskopowej litotrypsji kamieni układu moczowego metodą pneumatyczną dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy przedstawią: -ofertę sporządzoną według warunków określonych w SIWZ -opis oferowanej aparatury z potwierdzeniem spełnienia parametrów granicznych, bezwzględnie wymagalnych -warunki gwarancji i serwisu z potwierdzeniem minimum dwuletniej kompleksowej gwarancji -formularz cenowy stanowiący łączny koszt dostawy -instrukcję obsługi w języku polskim( przy dostawie aparatury) ponadto: - zapewnią dostawę aparatury do Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli na własny koszt i ryzyko w nieprzekraczalnym terminie do 1,0 miesiąca od daty podpisania umowy- dostarczą aparaturę nową, nie używaną - zaakceptują płatność za dostarczony przedmiot zamówienia w 6-ciu równych, miesięcznych ratach, z tym że pierwsza rata płatna będzie w terminie 30 dni, licząc od daty dostawy,instalacji i uruchomienia aparatury, pozostałe raty płatne w terminie 30, licząc od upływu terminu płatności poprzedzającej raty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: złożą: 1.Oświadczenie z art.22 ust.1 i art. 24 ust.1 ust.2 obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający uprawnienie do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem. W przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej Wykonawca winien dołączyć kserokopię umowy spółki 3.Wykaz osób uprawnionych do występowania w imieniu Wykonawcy w prowadzonym postępowaniu Dokument, o którym mowa w pkt 2 winien być wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Kopia polisy potwierdzającej ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . 5. Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania przetargowego ( 5 września 2006- 5 września 2009 ) odpowiadających rodzajem i wartością dostawie niniejszego zamówienia /wykaz dostaw j/w w okresie prowadzenia działalności w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy/ 6 .Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw, o których mowa w pkt 5 7. Świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania , zgodnie z aktualnymi przepisami obowiązującymi w Polsce 8.Dokumenty potwierdzające parametry oferowanej aparatury ( np. opisy, foldery ) 9. Wykaz autoryzowanych punktów serwisowych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-stw.com
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa jednorazowego sprzętu do kardiologii zabiegowej.
Dodano: 2016-06-10 - Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego do zabiegów z zakresu hemodynamiki i elektroterapii.
Dodano: 2016-04-08 - zakup i dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku do zabiegów endowaskularnych
Dodano: 2016-03-31 - zakup sprzętu medycznego dla potrzeb SPZOZ w Sanoku
Dodano: 2015-11-30 - zakup sprzętu medycznego dla potrzeb SPZOZ w Sanoku
Dodano: 2015-09-29 - zakup sprzętu medycznego dla potrzeb SPZOZ w Sanoku
Dodano: 2015-09-01 - zakup sprzętu medycznego dla potrzeb SPZOZ w Sanoku
Dodano: 2015-02-18 - dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2015-02-12 - Dostawa wraz z montażem fotela operatora nr postępowania EZ/215/03/215
Dodano: 2015-01-09 - zakup sprzętu medycznego dla potrzeb SPZOZ w Sanoku
Dodano: 2014-12-04