Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-055 Katowice, ul. Poniatowskiego 15
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2083547 , fax. 032 2083568
- Data zamieszczenia: 2009-12-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
ul. Poniatowskiego 15 15
40-055 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 2083547, fax. 032 2083568 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sum.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA SYSTEMU DO BADAŃ ERGOSPIROMETRII DLA POTRZEB ŚLASKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem systemu do badań ergospirometrii dla Katedry Chorób Wewnętrznych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach o parametrach zgodnych ze Specyfikacją techniczną (Wymagania techniczne) stanowiącą załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W ilościach i asortymencie wyszczególnionym w specyfikacji asortymentowo - cenowejstanowiącej załączniki nr 4 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące:- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;- posiadania wiedzy i doświadczenia;- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;- sytuacji ekonomicznej i finansowejSposób dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia.Wykonawca dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu musi wykazać się w szczególności, że:- posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej lub deliktowej z możliwością rozszerzenia na kontraktową lub deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności,- zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przynajmniej 2 dostawy odpowiadające rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Dla potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r., Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej-wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;c) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;d) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów prawo do reprezentowania Wykonawcy. 3. W celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga: a) wykazu wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający żąda: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy dołączyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę poniższych dokumentów:a) Deklarację zgodności CE;b) Katalogi zawierające parametry techniczne oferowanego sprzętu potwierdzające spełnienie wymagań stawianych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza złożenie katalogu w języku angielskim;Zamawiający wyraża zgodę na dołączenie do oferty przetargowej folderów lub katalogów oferowanych urządzeń w języku obcym, jednakże w takim przypadku Zamawiający wymaga dołączenia również karty technicznej produktu w języku polskim. 6. Kwestię składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, reguluje §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Parametry techniczne
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sum.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa Systemu Particle Master Shadow kompatybilnego z posiadanym systemem 2DPIV i DaVis 8.0 firmy LaVision dla Wydziału Inżynierii Produkcji i Technologii Materiałów Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2015-04-09 - Dostawa zestawu do rejestracji oraz analizy drgań KE/ 04/ 11/ 14
Dodano: 2014-11-25 - DOSTAWA ZESTAWU DO BADAŃ OTOEMISJI AKUSTYCZNYCH
Dodano: 2014-11-24 - Dostawa wideonystagmografu dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu
Dodano: 2014-10-27 - DOSTAWA URZĄDZENIA DO EYE TRACKINGU W RAMACH PROJEKTU PN. UTWORZENIE I WYPOSAŻENIE LABORATORIUM BADAŃ EKSPERYMENTALNYCH BIOFEEDBACK W BUDYNKU AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA PRZY UL. ARMII KRAJOWEJ 13/15 W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2013-03-20 - DOSTAWA URZĄDZENIA DO EYE TRACKINGU W RAMACH PROJEKTU PN. UTWORZENIE I WYPOSAŻENIE LABORATORIUM BADAŃ EKSPERYMENTALNYCH BIOFEEDBACK W BUDYNKU AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA PRZY UL. ARMII KRAJOWEJ 13/15 W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2013-03-08 - Dostawa kardiomonitorów i defibrylatorów
Dodano: 2013-02-08 - Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów do sterylizacji dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu, nr sprawy: 37 / 37 PN / 2012
Dodano: 2012-12-03 - Dostawa systemu do rejestracji i analizy ruchu człowieka oraz dostawa zestawu kamer cyfrowych i rozbudowa systemu do analizy ruchu. Oznaczenie sprawy: OZ/D/338/TB/11.
Dodano: 2011-12-16 - DOSTAWA APARATU DO POMIARU RZUTU SERCA
Dodano: 2011-06-24