Przetargi.pl
Dostawa systemu do analizy holterowskiej

Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Aleje Jana Pawła II
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 773 333 , fax. 846 386 669
  • Data zamieszczenia: 2019-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II
    Aleje Jana Pawła II 10
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 846 773 333, fax. 846 386 669
    REGON: 60501340000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zam.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa systemu do analizy holterowskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu do analizy holterowskiej tj. analizatora holterowskiego, rejestratorów holterowskich EKG – 10 szt., rejestratorów holterowskich ciśnienia tętniczego krwi – 10 szt. z wyposażeniem dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu. Dostawa obejmuje instalację, uruchomienie, szkolenie personelu Kupującego w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia. Pierwsze szkolenie z zakresu obsługi przedmiotu zamówienia odbędzie się podczas instalacji i/lub uruchomienia, a dodatkowe szkolenie w terminie uzgodnionym z Użytkownikiem. Szkolenia zostaną zakończone wydaniem certyfikatu. Dostawa obejmuje także szkolenie serwisowe dla pracowników Inżynierii Klinicznej Kupującego potwierdzone wydaniem certyfikatu/zaświadczenia na wykonywanie podstawowych czynności konserwacyjnych i przeglądowych przedmiotu umowy po okresie obowiązywania gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33123210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych zero groszy) za całość przedmiotu zamówienia. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu ul. Aleje Jana Pawła II 10 w Banku PEKAO S.A. I Oddział Zamość nr 87 1240 2816 1111 0010 3901 4026. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. przed 27 maja 2019 r. godz. 11:00. Wadium w sposób fizyczny musi wpłynąć do zamawiającego w wyznaczonym terminie. Nie wniesienie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub wniesienie w sposób nieprawidłowy, spowoduje odrzucenie oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, informacje i oświadczenia, które musi zawierać oferta: 1. Formularz „Oferta Wykonawcy” (sporządzony według załączonego wzoru integralnej części SIWZ). 2. Oferta cenowa sporządzona w sposób podany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia str. 11 i zawierająca wszystkie elementy, o których w nich mowa. 3. Opis oferowanego przedmiotu zamówienia - należy wypełnić formularz „Opis przedmiotu zamówienia: System do analizy holterowskiej.”. Opis musi zawierać co najmniej dane na temat parametrów wymaganych określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Należy wypełnić rubrykę „Podać opis” w formularzu „Opis przedmiotu zamówienia”. Inne wymagane dokumenty: Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach