Przetargi.pl
Dostawa systemu chromatografii gazowej z detektorem masowym GCMS oraz FID dla Instytutu Chemii Ogólnej i Ekologicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej

Politechnika Łódzka Wydział Chemiczny ogłasza przetarg

  • Adres: 90-924 Łódź, ul. Żeromskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 631 38 68 , fax. 42 631 28 79
  • Data zamieszczenia: 2019-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Łódzka Wydział Chemiczny
    ul. Żeromskiego 116
    90-924 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 631 38 68, fax. 42 631 28 79
    REGON: 15830000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa systemu chromatografii gazowej z detektorem masowym GCMS oraz FID dla Instytutu Chemii Ogólnej i Ekologicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: 1)zakup i dostawa systemu chromatografii gazowej z detektorem masowym GCMS oraz FID. Szczegółowy opis aparatury zawiera „Specyfikacja techniczna” stanowiąca załącznik nr 3 do SIWZ, 2)załadunek, transport i rozładunek aparatury we wskazane, przez Zamawiającego, miejscu w jego siedzibie tj. Instytut Chemii Ogólnej i Ekologicznej Wydziału Chemicznego PŁ przy ulicy Żeromskiego 116 w Łodzi, 3) instalacja, uruchomienie aparatury, testowanie i walidacja aparatury przeprowadzone przez osoby wyznaczone przez Wykonawcę, 4)przeprowadzenie podstawowego szkolenia w siedzibie Zamawiającego dla użytkowników systemu chromatografii gazowej w zakresie prawidłowej obsługi aparatury i jej oprogramowania, eksploatacji i konserwacji. Szkolenie podstawowe odbędzie się po wykonaniu przez Wykonawcę czynności, o których mowa w pkt. 4. Czas trwania szkolenie to minimum 3 dni, z zastrzeżeniem, iż 1 dzień szkolenia zostanie zorganizowany w terminie uzgodnionym przez Strony w trakcie trwania gwarancji. W przypadku zaoferowania szkolenia dodatkowego dla użytkowników aparatury tj. z zakresu urzutowania sprzętu i oprogramowania Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty (Kryteria oceny ofert opisane w rozdziale 15 SIWZ). 5)świadczenie usług serwisowych przez cały okres gwarancji. a)Okres gwarancji wynosi co najmniej 24 miesiące od dnia podpisania bez uwag protokołu odbioru przez strony. W przypadku zaoferowania dłuższego okresu gwarancji Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty (Kryteria oceny ofert opisane w rozdziale 15 SIWZ). b)Czas reakcji serwisu gwarancyjnego wynosi 5 dni roboczych liczonych od następnego dnia po dokonaniu zgłoszenia usterki lub awarii. W przypadku zaoferowania krótszego czasu reakcji serwisu Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty (Kryteria oceny ofert opisane w rozdziale 15 SIWZ). Zgłoszenie awarii to ciąg działań ze strony Zamawiającego mający na celu powiadomienie Wykonawcy o zaistniałej awarii. Reakcja serwisu to nawiązanie kontaktu przez Wykonawcę z Zamawiającym w celu pozyskania niezbędnych informacji do przeprowadzenia diagnostyki, ustalenie sposobu i zakresu dokonania naprawy gwarancyjnej oraz zawiadomienie o tym Zamawiającego. Reakcja serwisu może być przeprowadzona zdalnie (telefonicznie lub e-mail), a jeśli nie przyniesie oczekiwanego skutku, to musi być przeprowadzona bezpośrednio tj. wizyta serwisanta w siedzibie Zamawiającego, w miejscu, w którym aparatura jest używana. Szczegółowe warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego określa § 5 projektu umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 2.Aparatura musi być fabrycznie nowa, kompletna, wolna od wszelkich wad fizycznych i prawnych oraz uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. Nie może być przedmiotem ekspozycji, prototypem. Nie może być przedmiotem praw osób trzecich. 3.Aparatura musi spełniać wszystkie normy stawiane takiej aparaturze przez obowiązujące prawo oraz wszelkie wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi i posiadać wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty itp. Aparatura powinna odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i posiadać odpowiednie pozwolenia dopuszczające do obrotu na terenie UE. 4.Aparatura powinna być wyposażona we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do instalacji, uruchomienia bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego. 5.Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38432210-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ - pod rygorem nieważności w formie pisemnej; 2.Specyfikacja techniczna – załącznik nr 3 do SIWZ - w formie pisemnej; 3.Pełnomocnictwo – w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem - jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach