Gmina Piła ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 672 126 210, , fax. 672 123 566
- Data zamieszczenia: 2020-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
Pl. Staszica 10
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 672 126 210, , fax. 672 123 566
REGON: 57079116400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa systemu centralnego monitorowania kardiologicznego wraz z instalacją - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu centralnego monitorowania kardiologicznego, na który składają się: 1.1. stacje monitorowania stanowiskowego – 2 szt. 1.2. kardiomonitory zaawansowane z opcją CO2 i inwazyjnym ciśnieniem – 3 szt. 1.3. kardiomonitory podstawowe – 11 szt. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi montaż i instalacja dostarczonych urządzeń wraz z integracją z posiadanymi przez Użytkownika dwunastoma kardiomonitorami typu BENE VIEW T8. 3. Zamontowane urządzenia należy skonfigurować, połączyć siecią kablową i bezprzewodowo z wykorzystaniem istniejącej sieci kablowej w siedzibie Użytkownika – Szpitala Specjalistycznego im. Stanisława Staszica w Pile, ul. Rydygiera 1. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ. 5. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również nieodpłatne przeszkolenie 10 pracowników Użytkownika, obejmujące obsługę urządzeń będących przedmiotem zamówienia, w terminie uzgodnionym przez Wykonawcę i Użytkownika. 6. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, kompletny, niezużyty, nie ma defektów, błędów konstrukcyjnych, wykonawczych i innych wad technicznych, które mogłyby się ujawnić podczas użytkowania. Wszystkie dostarczone urządzenia muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 7. Wykonawca dostarczy urządzenia na własny koszt i ryzyko do siedziby Użytkownika – Szpitala Specjalistycznego im. Stanisława Staszica w Pile, ul. Rydygiera 1. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33195000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy przygotowany wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Specyfikację oferowanych urządzeń (załącznik nr 7 do SIWZ) 3. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, 4. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, 5. zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Leasing finansowy : system monitorujący dla Oddziału „G” ul Długa 1/2 + ubezpieczenie na okres trwania umowy leasingu z polisy Szpitala
Dodano: 2020-03-06 - Dostawa centrali monitorujących oraz kardiomonitorów na potrzeby Oddziału Chorób Wewnetrznych Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
Dodano: 2018-11-20 - Dostawa kardiomonitorów na potrzeby Oddziałów Szpitalnych Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
Dodano: 2018-11-20 - Dostawa systemu monitorowania pacjenta składającego się z centrali i 6 kardiomonitorów
Dodano: 2018-10-26 - Kardiomonitory - 8 szt
Dodano: 2018-10-22