Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego ogłasza przetarg
- Adres: 00-529 Warszawa, Wspólna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48225292738 , fax. +48225292780
- Data zamieszczenia: 2019-08-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Wspólna 1/3
00-529 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48225292738, fax. +48225292780
REGON: 14053315600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nauka/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa systemu bezprzewodowego dostępu do sieci Wi-Fi dla Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu bezprzewodowego dostępu do sieci WiFi, w tym: 1) dostawa sprzętu: a) Kontroler WLAN L2/L3 – 2 szt., b) Punkt dostępowy (AP) – 30 szt.; 2) zapewnienie wsparcia technicznego oraz aktualizacji oprogramowania dla kontrolerów WLAN; 3) zapewnienie wsparcia technicznego oraz aktualizacji oprogramowania dla Access Point’ów; 4) usługa wdrożenia systemu bezprzewodowego dostępu do sieci oraz instruktaż powdrożeniowy dla pięciu administratorów; 5) autoryzowane szkolenie dla trzech administratorów. 3. Opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32420000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie zobowiązany jest do wniesienia wadium (przed upływem terminu składania ofert) w wysokości: 6 800,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy osiemset )
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień składania oświadczeń lub dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (Zamawiający pobierze samodzielnie dokument, w przypadku jego dostępności w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych); 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2. inne dokumenty (jeśli Wykonawca powinien je złożyć), w tym: a) pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów), b) pełnomocnictwo dla Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, UWAGA – pełnomocnictwa muszą zawierać zakres umocowania i być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do których Pełnomocnik jest upoważniony) c) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 5 (w formie oryginału), d) pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w ofercie informacji – tajemnica przedsiębiorstwa, e) pisemną informację Wykonawcy zawierającą: nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując wartość tego towaru lub usługi bez kwoty podatku (zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp). 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika należy dołączyć do oferty – wszelka korespondencja dotycząca niniejszego postępowania prowadzona będzie z Pełnomocnikiem. 4. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego w swoim imieniu składa: - oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 oraz ust. 2 SIWZ; - dokumenty, o których mowa w Rozdziale VII ust. 3 pkt 1 - 3 oraz odpowiednio ust. 6 SIWZ. Dokumenty lub oświadczenia poświadcza za zgodność z oryginałem pełnomocnik, o którym mowa w ust. 3 lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia poświadcza za zgodność z oryginałem wyłącznie te dokumenty lub oświadczenia, które dotyczą tego Wykonawcy. 3. Oferta składana przez wspólników spółki cywilnej jest traktowana jak oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa instalacja i konfiguracja infrastruktury sprzętowo-sieciowej w Szpitalu Mazowieckim w Garwolinie Sp. z o.o.
Dodano: 2024-04-12 - Dostawa urządzeń sieciowych
Dodano: 2024-03-06 - Odnowienie wsparć i subskrypcji dla urządzeń i oprogramowania sieciowego
Dodano: 2023-12-14 - Dostawa akcesoriów sieciowych dla Wojskowego Instytutu Łączności - Państwowego Instytutu Badawczego
Dodano: 2023-12-12 - Zakup zintegrowanej wielofunkcyjnej zapory sieciowej oraz dostawa licencji dla urządzeń Fortigate.
Dodano: 2023-11-29 - Dostawa i konfiguracja sieciowych urządzeń HSM wraz z oprogramowaniem, kwalifikowanej pieczęci zakładowej oraz zapewnienie wsparcia technicznego w okresie gwarancji
Dodano: 2023-11-22 - Dostawa przełączników sieciowych
Dodano: 2023-11-17 - Zakup infrastruktury sieci bezprzewodowej na potrzeby Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego – SWD PRM
Dodano: 2023-11-16 - Dostawa 6 mobilnych routerów 5G
Dodano: 2023-11-13 - Dostawa urządzenia do ochrony przed atakami sieciowymi wraz z wdrożeniem oraz wsparciem technicznym
Dodano: 2023-11-09