Przetargi.pl
Dostawa systemu automatycznej identyfikacji kluczy

Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-952 Szczecin, ul. T. A. Starzyńskiego 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4803502
  • Data zamieszczenia: 2009-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Szczecinie
    ul. T. A. Starzyńskiego 1 1
    70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4803502
    REGON: 00000222300151
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa systemu automatycznej identyfikacji kluczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu automatycznej identyfikacji kluczy do Oddziału Okręgowego NBP w Szczecinie, w tym montaż i uruchomienie fabrycznie nowych, elektronicznych szaf do przechowywania kluczy (depozytów kluczy) i aplikacji obsługującej system
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444210007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w prowadzonym postępowaniu nie wymaga wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentanta w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi spełnić oddzielnie warunki określone w pkt. 1 i 4 oraz łączne spełnienie warunków określonych w pkt. 2 i 3. Ocena spełnienia warunków odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedłoży oryginały lub kserokopie niżej opisanych dokumentów poświadczone za zgodność z oryginałem oraz oświadczenia, uwierzytelnione przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2007 r. Nr 233, poz. 1655 z późn. zm.), 3. wykaz wykonanych przez Wykonawcę (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich 3 lat zamówień, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, związanych z przedmiotem zamówienia, wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania, polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną