Przetargi.pl
Dostawa systemów informacji prawnej

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-007 Katowice, Bankowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 359 13 34, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    Bankowa 12
    40-007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 359 13 34, , fax. -
    REGON: 000001347
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa systemów informacji prawnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu informacji prawnej dla Uniwersytetu Śląskiego, zwanego dalej: „Systemem”, w okresie 24 miesięcy od daty uruchomienia Systemu (przewidywany okres trwania licencji: od 01.03.2020r. do 28.02.2022r.). Zamówienie obejmuje: a) uruchomienie Systemu informacji prawnej z codzienną aktualizacją (w dni robocze, od poniedziałku do piątku). b) przeprowadzenie, w trakcie trwania licencji (na pisemny wniosek Zamawiającego) min. jednego szkolenia - instruktażu w zakresie wykorzystania Systemu do wyszukiwania informacji prawnych dla minimum 25 użytkowników; Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie przeprowadzenia instruktażu z co najmniej siedmiodniowym wyprzedzeniem, przy czym w razie zgłoszenia przez Wykonawcę, niezwłocznie po otrzymaniu ww. zawiadomienia, zastrzeżenia co do podanego przez Zamawiającego terminu, Strony mogą ustalić inny w stosunku do pierwotnie zaproponowanego, termin instruktażu, nie późniejszy jednak niż 3 dni od terminu pierwotnie wskazanego przez Zamawiającego w zawiadomieniu. Dodatkowe szkolenia stanowią pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania większej liczby szkoleń (>1), oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI niniejszej SIWZ c) udzielanie konsultacji i porad dla administratorów w okresie trwania licencji (w godzinach między 09:00 a 15:00 w dni robocze). 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnoszący się do zawartości oraz funkcjonalności zamawianego Systemu stanowią załączniki nr 2A-B do SIWZ; 3) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem: a) części A: system informacji prawnej na 3 stanowiska, b) części B: system informacji prawnej na 75 stanowisk w serwisie HAN, oraz nielimitowany dostęp w sieci UŚ. 4) Wymagany termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od daty uruchomienia Systemu (przewidywany okres trwania licencji: od 01.03.2020r. do 28.02.2022r.). 5) Miejsce realizacji zamówienia: nie dotyczy 6) Wymagany minimalny termin gwarancji: 24 miesiące na poprawne działanie Systemu, począwszy od dnia uruchomienia Systemu. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania Protokołu Odbioru. 7) Czas usuwania błędów, wad i usterek w funkcjonowaniu Systemu: do 5 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego. Czas usuwania błędów, wad i usterek w funkcjonowaniu systemu stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania krótszego czasu usuwania błędów, wad i usterek w funkcjonowaniu systemu, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI niniejszej SIWZ. 8) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Forma: Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach