Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 30-663 Kraków, ul. Wielicka 265
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6582011 , fax. 012 6581081
- Data zamieszczenia: 2009-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie
ul. Wielicka 265 265
30-663 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6582011, fax. 012 6581081
REGON: 35137588600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzdrowia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa systemów do wentylacji mechanicznej dzieci i dorosłych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa systemów do wentylacji mechanicznej dzieci i dorosłych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331578106
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, e) zaoferują przedmiot zamówienia dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie RP i UE, posiadający certyfikat CE, f) dostarczą przedmiot zamówienia na swój koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego i przekażą do eksploatacji w terminie 14 dni od daty podpisania umowy. g) udzielą min 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia 2. Niespełnienie któregokolwiek z warunków wymienionych w punkcie 1 ppkt. a - d skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 ustawy. Oferta wykonawcy, który zaoferował przedmiot zamówienia nie dopuszczony do obrotu na terenie RP i UE, nie udzielił min. 24 miesięcznej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy jako niezgodna ze specyfikacją. 3. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdz. VI SIWZ. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/ nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać: 1. Wypełniony, podpisany i opieczętowany ( pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy wraz z dołączonym i uzupełnionym załącznikiem nr 1 (specyfikacją techniczną) VI. I - OŚWIADCZENIA 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych; 2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych; VI. II - DOKUMENTY 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie; 2. Dokumenty dopuszczające do obrotu i do używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r. na oferowany sprzęt (Zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych, deklaracja zgodności CE) 3. Folder oferowanego sprzętu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzdrowia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa respiratora transportowego wysokiej klasy
Dodano: 2015-01-27 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego do terapii tlenowej
Dodano: 2014-01-03 - Dzierżawa urządzeń medycznych - koncentratorów tlenu w ilości 55 sztuk
Dodano: 2012-07-05 - Dzierżawa koncentratorów tlenowych
Dodano: 2011-10-14 - Dzierżawa koncentratorów tlenowych.
Dodano: 2010-10-26 - Dzierżawa osprzętu medycznego - koncentratorów tlenowych w ilości 50 sztuk
Dodano: 2010-07-06 - Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i urządzeń pomocniczych do magazynu Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą
Dodano: 2009-11-20