Przetargi.pl
Dostawa symulatora porodu - 2 sztuki, ramienia kobiety do nauki wkłuć dożylnych - 4 sztuki, przedramienia do nauki wkłuć śródskórnych - 4 sztuki, trenażera do wkłuć podskórnych i domięśniowych (prawe ramię) - 2 sztuki, trenażera do wkłuć domięśniowych (pośladek) - 2 sztuki.Sprawa znak: DZP/CM/242/3-35/ZP/13

Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum ogłasza przetarg

  • Adres: 31-008 Kraków, ul. Św. Anny 12
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 433 27 29 , fax. 12 433 27 29
  • Data zamieszczenia: 2013-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum
    ul. Św. Anny 12 12
    31-008 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 433 27 29, fax. 12 433 27 29
    REGON: 00000127000040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa symulatora porodu - 2 sztuki, ramienia kobiety do nauki wkłuć dożylnych - 4 sztuki, przedramienia do nauki wkłuć śródskórnych - 4 sztuki, trenażera do wkłuć podskórnych i domięśniowych (prawe ramię) - 2 sztuki, trenażera do wkłuć domięśniowych (pośladek) - 2 sztuki.Sprawa znak: DZP/CM/242/3-35/ZP/13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa symulatora porodu - 2 sztuki, ramienia kobiety do nauki wkłuć dożylnych - 4 sztuki, przedramienia do nauki wkłuć śródskórnych - 4 sztuki, trenażera do wkłuć podskórnych i domięśniowych (prawe ramię) - 2 sztuki, trenażera do wkłuć domięśniowych (pośladek) - 2 sztuki. Funkcje, parametry techniczne oraz warunki wymagane przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy oraz pochodzić z produkcji z 2013 r. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:1.Dostawę wraz z wniesieniem oraz uruchomieniem u Użytkownika.2.Przeprowadzenie 3 - godzinnego szkolenia z obsługi symulatora porodu dla 4 pracowników.3.Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim. 4.Udzielenie gwarancji obejmującej wszystkie koszty związane z usunięciem wady, na okres min. 12 miesięcy, licząc od protokolarnej daty przekazania przedmiotu zamówienia do eksploatacji. 5.Autoryzowany serwis producenta w czasie trwania okresu gwarancji. 6.Świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji: a)czas reakcji serwisu od zgłoszenia wady do rozpoczęcia naprawy symulatora porodu może wynosić maksymalnie 48 godzin. b)wymagany termin ukończenia naprawy symulatora porodu wynosi 21 dni roboczych od chwili zgłoszenia wady. W przypadku braku możliwości dokonania naprawy urządzenia w tym terminie, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na czas naprawy zastępczego urządzenia lub jego elementu o parametrach nie gorszych niż urządzenie/element naprawiany. c)w przypadku trzykrotnej naprawy symulatora porodu lub jego elementu, a także gdy sumaryczny czas naprawy przekroczy trzy miesiące w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany symulatora porodu lub jego elementu na nowy na własny koszt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341520007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach