Przetargi.pl
DOSTAWA SYMULATORA JAZDY PODNOŚNIKA WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM PROCEDURALNYM GRUPY ZADANIOWEJ - PRZEŁADUNKOWEJ I AUTONOMICZNYM STANOWISKIEM TESTÓW WYBORU - SPRAWA NR 71/2017

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00 , fax. 261 48 32 22
  • Data zamieszczenia: 2017-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Czwartaków 3
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, fax. 261 48 32 22
    REGON: 34090727700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SYMULATORA JAZDY PODNOŚNIKA WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM PROCEDURALNYM GRUPY ZADANIOWEJ - PRZEŁADUNKOWEJ I AUTONOMICZNYM STANOWISKIEM TESTÓW WYBORU - SPRAWA NR 71/2017
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch symulatorów jazdy podnośnika wraz z oprogramowaniem proceduralnym grupy zadaniowej - przeładunkowej i autonomicznym stanowiskiem testów wyboru. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Dostawę dwóch symulatorów wózka podnośnikowego, doposażonych dodatkowo w stanowiska podnoszące poziom umiejętności szkoleniowych: a) stanowisko instruktora z oprogramowaniem proceduralnym grupy zadaniowej – przeładunkowej – 1 szt. b) autonomiczne stanowisko testów wyboru – 1 szt. 2) Instalację sprzętu i oprogramowania w Centrum Szkolenia Logistyki ul. Bema 16, 86-300 Grudziądz; 3) Szkolenie dla 6 osób (instruktorów) wraz z materiałami dydaktycznymi; 4) Serwisowanie i konserwacja sprzętu w okresie gwarancyjnym i po gwarancyjnym (o ile Wykonawca oświadczył powyższe w ofercie); 5) Wsparcie pogwarancyjne systemu w okresie min 8 lat po upływie okresu gwarancji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został ujęty w ,,Wymaganiach Eksploatacyjno-TechnicznYCH”. 4. Warunki wymagane przy realizacji zamówienia: 1) Dostarczony przedmiot zamówienia winien być nowy, nieużywany i w kategorii pierwszej, spełniający wymagania jakościowe oraz funkcjonalno-użytkowe określone w opisie przedmiotu zamówienia. 2) Oferowany i dostarczony przedmiot zamówienia winien spełniać co najmniej podstawowe wymagania (minimalne) określone w opisie przedmiotu zamówienia i nie może być gorszy jakościowo i technicznie od parametrów wymaganych przez Zamawiającego. 3) Przedmiot zamówienia winien być oznakowany symbolem „CE” zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Opisie przedmiotu zamówienia. 4) Realizacja umowy obejmować będzie przeprowadzenie przez Wykonawcę we własnym zakresie i na jego koszt - szkolenia. W ramach zamówienia Wykonawca musi zapewnić w ramach umowy pakiet szkoleniowy dla 6 żołnierzy (instruktorów) symulatora obejmujący:  Przeznaczenie, budowę oraz podstawowe funkcje symulatora z SIGZ.  Zasady eksploatacji sprzętu,  Podstawy bezpieczeństwa teleinformatycznego w kontekście zawartości symulatora z SIGZ.  Metodykę prowadzenia zajęć z wykorzystaniem symulatora z SIGZ.  Formy szkolenia z wykorzystaniem symulatora z SIGZ.  Tworzenie nowych scenariuszy zajęć,  Tworzenie nowych oraz edycję istniejących procedur w symulatora z SIGZ. Szkolenie ma odbyć się w miejscu instalacji sprzętu w terminie do 14 dni od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres szkolenia i termin Wykonawca uzgodni z Zamawiającym na etapie realizacji przedmiotu zamówienia. Szkolenie ma zostać zorganizowane i prowadzone przez Wykonawcę w języku polskim. Szkolenie ma składać się z części teoretycznej oraz praktycznej oraz powinno być zakończone egzaminem i wydaniem pisemnych, imiennych zaświadczeń dla uczestników upoważniających do samodzielnego prowadzenia czynności objętych zakresem szkolenia oraz prowadzenia szkoleń kolejnych osób. 5) Zestaw materiałów szkoleniowych (plansze poglądowe, prezentacje multimedialne, filmy lub inne) i przyborów piśmiennych, na każdą osobę uczestniczącą w szkoleniu zabezpieczy na swój koszt Wykonawca. Wykonawca zapewnia przeprowadzenie dodatkowych szkoleń specjalistycznych w okresie pogwarancyjnym, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego na podstawie oddzielnie zawartych umów w tym zakresie. Koszty oprogramowania potrzebnego do uruchomienia i funkcjonowania szkoleń powinien zapewnić Wykonawca symulatora przez okres objęty wsparciem technicznym. 6) Wykonawca zobowiązany jest w ramach umowy i w terminie przewidzianym na realizację umowy do dokonania instalacji dostarczonego przedmiotu zamówienia. Wykonanie określonych niniejszym punktem czynności winno mieć miejsce przed dokonaniem szkolenia o którym mowa powyżej. 7) Dostarczany przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2016 r, poz. 655 ze zm.) – o ile dotyczy. 8) Wykonawca winien posiadać aktualne zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi tj. posiadać PN-EN ISO 9001:2009 System zarządzania jakością w przedsiębiorstwie (lub równoważne). Zamawiający zastrzega możliwość wezwania Wykonawcy do przedłożenia powyższego dokumentu na etapie realizacji umowy. 5. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają OWU.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34151000-0

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach