Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-719 Olsztyn, ul. Oczapowskiego 2
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5233420 , fax. (089) 5233278
- Data zamieszczenia: 2011-12-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
ul. Oczapowskiego 2 2
10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5233420, fax. (089) 5233278
REGON: 51088420500010 - Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl/zamowienia
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sygnowanych materiałów promocyjnych na potrzeby Seminarium Sprawozdawczego organizowanego przez Centrum Badań Energii Odnawialnej ze środków pozyskanych z projektu współfinansowanego przez Narodowe Centrum Badań i rozwoju - Projekt Strategiczny - Zaawansowane technologie pozyskiwania energii, Zadanie nr 4 - Opracowanie zintegrowanych technologii wytwarzania paliw i energii z biomasy, odpadów rolniczych i innych, organizowanego przez Centrum Badań Energii Odnawialnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Wymagane materiały promocyjne: 1. Parasolka (60 szt.): a) system otwierania: automatyczny b) uchwyt: drewniany c) kolor czaszy (część zewnętrzna oraz wewnętrzna): granatowy d) wymiary (wysokość x średnica po rozłożeniu): max do 90x105 e) materiał wykonania czaszy: poliester f) nadruk: trzy monochromatyczne logotypy, jeden logotyp na jednym płacie (logotypy dostarczone przez Zamawiającego) g) ilość żeberek: 8 h) nie składana i) zapięcie: po skręceniu na rzep 2. Pendrive (60 szt.): a) pojemność: 2 GB b) ilość kolorów nadruku: 1 c) obszar zadruku: min. 23x10 mm d) wymiary nie więcej niż: 60x20x10 mm e) obrotowa końcówka (typu twist) f) bez znaku firmowego g) dwustronny nadruk: 3 logotypy (dostarczone przez Zamawiającego) h) możliwość zaczepu taśmy typu smycz 3. Aktówka konferencyjna na dokumenty (60 szt.): a) wykonana ze skóry ekologicznej b) kolor: czarny c) przegroda na dokumenty z użytecznymi kieszeniami d) miejsce na wizytówki oraz długopis e) nadruk na wewnętrznej stronie teczki (monochromatyczny) trzech logotypów (dostarczone przez Zamawiającego) f) bez kalkulatora g) bez długopisu h) kieszeń na notes z notesem w formacie A4 i) z blaszką na przedniej stronie z grawerem (logo dostarczona przez Zamawiającego, wymiary blaszki max. do 20x32mm) 4. Długopisy (60 szt.): a) kolor obudowy: niebieski (ciemny, granatowy) b) kolor tuszu: niebieski c) rodzaj tuszu: żelowy d) bez znaku firmowego e) obudowa plastikowa f) dwustronny nadruk trzech logotypów (dostarczone przez Zamawiającego) g) ilość kolorów nadruku: 1 5. Taśma typu smycz (60 szt.): a) szerokość taśmy: 10-15mm b) rodzaj zaczepu: karabińczyk c) tło taśmy: niebieskie/granatowe d) dwustronny nadruk (dostarczony przez Zamawiającego): - 3 logotypy w pełnym kolorze; - smycz oprócz oznakowani będzie zawierać 2 napisy (w kolorze szarym). 6. Torba ekologiczna (60 szt.): a) materiał: bawełna b) gramatura materiału: min. 105 g/m2 c) kolor: granatowy d) wymiary: max. 38x43 cm e) wielkość nadruku: min. 20x25 cm f) nadruk: 3 logotypy monochromatyczne umieszczone na wewnętrznej stronie przy górnej krawędzi (dostarczone przez Zamawiającego) g) raczka: długa 7. Radiobudzik (10 szt.): a) funkcje: radio FM, budzik, zegar, datownik, termometr b) duży czytelny wyświetlacz, podświetlany c) zasilany na baterie AAA lub baterie AA d) obudowa plastikowa e) wbudowany głośnik f) nadruk: 3 logotypy monochromatyczne (dostarczone przez Zamawiającego) II. Inne wymagania. 1. Zamawiający zobowiązuje się dostarczyć wszystkie wymagane loga i elementy graficzne po wyborze oferty. 2. Cena jednostkowa powinna zawierać koszty produktu, nadruku oraz transportu. 3. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia propozycji umieszczenia logotypów na poszczególnych materiałach promocyjnych przed dokonaniem nadruku na wszystkich sztukach. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do propozycji Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy w 2016 roku artykułów biurowych dla Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Olsztynie oraz podległych mu Biur Powiatowych
Dodano: 2016-06-23 - Dostawa artykułów papierniczo - biurowych ( CPV 30190000-7 sprzęt i artykuły biurowe) na potrzeby funkcjonowania Warmińsko - Mazurskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Olsztynie
Dodano: 2016-05-17 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2016-04-21 - Dostawa materiałów biurowych dla Gminy Miejskiej Kętrzyn, spółek komunalnych, instytucji kultury i jednostek organizacyjnych Gminy Miejskiej Kętrzyn
Dodano: 2016-04-15 - DOSTAWA PAPIERU, MATERIAŁÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH ORAZ SPRZĘTU BIUROWEGO NA RZECZ 24 WOG W GIŻYCKU.
Dodano: 2016-03-03 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-02-03 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Funduszu Poręczenia Kredytowe Sp. z o.o. w Działdowie
Dodano: 2016-01-13 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Funduszu Poręczenia Kredytowe Sp. z o.o. w Działdowie.
Dodano: 2016-01-13 - Dostawa materiałów biurowych do siedziby Rejonu w Ełku przy ulicy Kolonia 1.
Dodano: 2015-11-09 - Dostawa sukcesywna artykułów biurowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2015-10-27