Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 72-315 Resko, ul. Wojska Polskiego 40
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 3951830 , fax. 091 3951337
- Data zamieszczenia: 2010-01-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
ul. Wojska Polskiego 40 40
72-315 Resko, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 3951830, fax. 091 3951337
REGON: 00029305400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Pomoc społeczna pozostała z zakwaterowaniem
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa świeżych warzyw i owoców oraz art.mrożonych dla DPS w Resku w roku 2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa świeżych warzyw i owoców oraz art.mrożonych dla DPS w Resku w roku 2010 w częściach: 1. warzywa i owoce 2. art.mrożone:ryby i warzywa - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 030000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający wymogi art. 22 ust. 1, tj. Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - na podstawie dokumentów wymienionych w punkcie 7 WYKAZU WYMAGANYCH DOKUMENTÓW - ( pkt 7.2. SIWZ). Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym zgodnym z wymogami HACCP i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta - wypełniony formularz ofertowy (zał. 1) wraz z załącznikami nr 1/1 do 1/2 UWAGA! - Formularz/e należy wypełnić zgodnie z rubrykami i składać jako załącznik do oferty 2. Wzór umowy UWAGA! - Wzór umowy należy złożyć jako załącznik do OFERTY (zał.2) 3. Oświadczenie wynikające z art.22 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. UWAGA! - Oświadczenie to należy składać jako załącznik do OFERTY wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego (zał.3) 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i zawartych w niej dokumentów, jeżeli oferta i dokumenty nie zostały podpisane przez osoby upoważnione do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dps.resko.ibip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻYDOWIE
Dodano: 2015-10-19 - SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻYDOWIE
Dodano: 2014-10-17 - Zakup materiału biologicznego w postaci raków (etap I)
Dodano: 2014-03-21 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przy internacie Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. Grażyny Bacewicz w Koszalinie
Dodano: 2013-12-09 - SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻYDOWIE
Dodano: 2013-10-25 - Dostawa produktów żywnościowych do Gimnazjum nr 1 im. Jana Pawła II w Międzyzdrojach przy ul. Kolejowej 33
Dodano: 2012-11-19 - SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻYDOWIE
Dodano: 2012-10-30 - Dostawa żywności do internatu przy Zespole Państwowych Szkół Muzycznych im. Grażyny Bacewicz w Koszalinie
Dodano: 2012-01-17 - Dostawa produktów żywnościowych do Gimnazjum nr 1 im. Jana Pawła II w Międzyzdrojach przy ul. Kolejowej 33
Dodano: 2011-11-30 - Sprzedaż podstawowych artykułów spożywczych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej w Kamieniu Pomorskim w 2012 roku
Dodano: 2011-11-28