Przetargi.pl
„Dostawa świeżych warzyw i owoców do jednostek Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. – etap IV”

Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-351 Sokołowsko, ul. Parkowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 458 240 , fax. 748 458 237
  • Data zamieszczenia: 2020-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o.
    ul. Parkowa 3
    58-351 Sokołowsko, woj. dolnośląskie
    tel. 748 458 240, fax. 748 458 237
    REGON: 89031444000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sanatoria-dolnoslaskie.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa świeżych warzyw i owoców do jednostek Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. – etap IV”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa świeżych warzyw i owoców do jednostek Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. wraz z transportem własnym Wykonawcy lub na jego koszt, zgodnie z wykazem asortymentu, przedstawionego w załączniku nr 4/1, 4/2, 4/3, 4/4 i 4/5 dla zadania nr 01, 02, 03, 04 i 05 załączonych do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15300000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z art. 64 Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. 2020.poz. 2021. ze zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega nazdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający wcelu oceny czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającymnależyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymipodmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących wszczególności: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystaniazasobów innego podmiot, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) zakresu i okresu udziałuinnego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawcapolega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacjizawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi których wskazane zdolności dotyczą. 8. Dokumentem,o którym mowa w pkt 5, jest w szczególności zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcydo dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie podpisane przezosobę upoważnioną zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu udostępniającego dany zasób należy złożyć w oryginale lub kopii. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowejinformacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie oprzynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1pkt 23 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2a do niniejszej SIWZ). Wraz ze złożeniemoświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadządo zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie ze stanowiskiem UrzęduZamówień Publicznych, wyrażonym w odpowiedziach na pytania dotyczące znowelizowanych przepisówustawy, zamieszczonym na stronie Urzędu Zamówień Publicznych, w przypadku, gdy w postępowaniuzostanie złożona tylko jedna oferta Wykonawca nie ma obowiązku złożenia ww. oświadczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach