Przetargi.pl
Dostawa surowców (pospółki, klińca, kruszywa betonowego) na potrzeby Gminy Głogów.

Gmina Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Słodowa 2b
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 836 55 55 , fax. 076 836 55 67
  • Data zamieszczenia: 2015-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głogów
    ul. Słodowa 2b 2b
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 836 55 55, fax. 076 836 55 67
    REGON: 39064731100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugglogow.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa surowców (pospółki, klińca, kruszywa betonowego) na potrzeby Gminy Głogów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa surowców (pospółki, klińca, kruszywa betonowego) na potrzeby Gminy Głogów wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 44.11.31.40-8, CPV 14.21.00.00-6, CPV 14.21.20.00-0, CPV 60.10.00.00-9, CPV 14.20.00.00-3 Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Dostawa surowców odbywać się będzie na teren sołectw: Borek, Bytnik, Grodziec Mały, Klucze, Krzekotów, Przedmoście, Ruszowice, Serby, Stare Serby, Szczyglice, Turów, Wilków i Zabornia. 3. Planowana ilość dostarczonego surowca do 15 grudnia 2015 r. wynosi odpowiednio: 1)pospółka o granulacji 0,00 - 63,00 mm i współczynniku filtracji większym od 10-4 m/s z małą zawartością frakcji ilastej (poniżej 15%)-1200 Mg (ton);2) kliniec bazaltowy o granulacji 0,00 - 31,5 mm-1500 Mg (ton); 3) kruszywo betonowe o frakcji 0,00 - 63,00 mm-1600 Mg (ton); 4. Nie dopuszcza się zmiany wymiaru asortymentu w zakresie rodzaju i w zakresie frakcji. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia dostaw dla każdego z rodzaju surowców w ilości mniejszej niż w ilościach podanych w pkt. 3 niniejszego rozdziału SIWZ. Na zmianę tę wpływać będą warunki atmosferyczne i związane z tym zapotrzebowanie na dany rodzaj surowca. Wykonawcy nie przysługuje z tytułu łącznie złożonych zamówień w mniejszej ilości niż określone w pkt. 3 niniejszego rozdziału SIWZ prawo do odszkodowania ani jakiekolwiek roszczenia finansowe. 6. Dostawa surowców odbywać się będzie sukcesywnie w okresie trwania umowy o dostawę - według potrzeb Zamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku od godz. 08:00 do 15:00, przy czym godz. 8:00 jest godziną najwcześniejszej dostawy, natomiast godzina 15:00 jest godziną całkowitego rozładunku. 7. Realizacja dostawy określonej partii surowców nastąpi w ciągu trzech (3) dni roboczych od złożenia przez Zamawiającego pisemnie lub faksem lub drogą e-mail zamówienia zgodnie ze wzorem karty zamówienia - stanowiącą Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 8. Wykonawca poda informację o terminie, miejscu i godzinie realizacji dostawy drogą faks lub e-mail. Informacja ta będzie poprzedzona przez Wykonawcę minimum na jeden dzień roboczy przed planowaną dostawą, w celu przygotowania odbioru przez Zamawiającego. 9. Minimalna jednorazowa dostawa, w zależności do potrzeb Zamawiającego, może wynieść 5 ton surowca. 10. Maksymalna jednodniowa dostawa może wynieść łącznie 100 ton surowców. 11. Przedmiot zamówienia (kruszywo naturalne i glina) musi posiadać: a) atest - aprobatę techniczną, która zezwala na stosowanie w budownictwie drogowym lub, b) certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm, aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych lub, c) aktualną aprobatę wydaną przez upoważnioną jednostkę aprobującą dany materiał lub, d) deklarację zgodności z Polską Normą lub, e) deklarację zgodności z aprobatą techniczną dla wyrobów nie objętych normami i oddzielnymi aprobatami technicznymi lub, f) zgodę na jednorazowe zastosowanie materiału importowanego na terenie RP wydaną przez upoważniony do tego urząd lub g)zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że przedmiot zamówienia- kruszywo odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym lub, h) inne równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 12. Kruszywo betonowe do wykonania podbudowy powinno być uzyskane z przekruszenia czystego gruzu z twardego betonu, bez domieszek gazobetonu i cegły. Znajdujące się w betonie stalowe zbrojenie i inne elementy wcześniej tam umieszczone winny zostać uwolnione i oddzielone od powstałego kruszywa. 13. Wykonawca wykona zadanie z materiałów stanowiących własność Wykonawcy. 14. Zamawiający zastrzega sobie następujące warunki płatności: płatności będą dokonywane każdorazowo po dostawie przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy, w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z protokołem odbioru surowców oraz w przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę podwykonawców i/lub dalszych podwykonawców stosownymi oświadczeniami podwykonawców i/lub dalszych podwykonawców, potwierdzającymi, że otrzymali należne wynagrodzenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441131408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktur
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugglogow.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach