Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza ogłasza przetarg
- Adres: 35-959 Rzeszów, ul. W. Pola 2
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. (017) 865 12 50 , fax. (017) 854 13 34
- Data zamieszczenia: 2009-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
ul. W. Pola 2 2
35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. (017) 865 12 50, fax. (017) 854 13 34
REGON: 00017490000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sukcesywna wyposażenia do toalet oraz akcesoriów do sprzątania przez okres 1 roku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337600005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z dn. 29 listopada 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późniejszymi zmianami), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy s.c.. Ocena warunków wg formuły spełnia - nie spełnia. , Warunek dotyczący przedmiotu zamówienia, W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda dołączenia do oferty próbek oferowanych produktów dla nastepujących pozycji: do 1 do 14, 24, od 30 do 33.Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia, Oświadczenie z art. 22 i 24, Oświadczenie z art. 22 i 24. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia., Pełnomocnictwo, W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy s.c. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- EZ/215/68/2016 Zakup i dostawa ręczników papierowych, papieru toaletowego, worków na odpady
Dodano: 2016-07-22 - Dostawy ręczników papierowych oraz papieru toaletowego
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa papierowych artykułów higienicznych
Dodano: 2016-01-22 - dostawa środków czystości: drobnego sprzętu gospodarczego, papieru toaletowego, ręczników papierowych dla potrzeb Szpitala
Dodano: 2016-01-04 - dostawa ręczników listkowych, papieru toaletowego do dozowników oraz środków czyszcząco- dezynfekcyjnych dla sekcji utrzymania czystości SPZOZ w Sanoku
Dodano: 2015-12-01 - Dostawa sukcesywna wyposażenia toalet oraz akcesoriów do sprzątania przez okres 12 miesięcy dla PRz.
Dodano: 2015-10-12 - EZ/215/40/2015 Zakup i dostawa papieru toaletowego, ręczników papierowych
Dodano: 2015-04-27 - DOSTAWY PAPIEROWYCH ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH
Dodano: 2015-01-09 - dostawa ręczników listkowych, papieru toaletowego do dozowników oraz środków czyszcząco- dezynfekcyjnych dla sekcji utrzymania czystości SPZOZ w Sanoku
Dodano: 2014-10-16 - Dostawa sukcesywna wyposażenia toalet oraz akcesoriów do sprzątania przez okres 12 miesięcy
Dodano: 2014-09-30