Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 04749 Warszawa, ul. Bursztynowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 224 735 145 , fax. 226 131 992
- Data zamieszczenia: 2017-02-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie
ul. Bursztynowa 2
04749 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 224 735 145, fax. 226 131 992
REGON: 1066985300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa stymulatorów serca wraz z elektrodami, introduceram i akcesoriami - (powtórzenie) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy stymulatorów serca wraz z elektrodami, introducerami i akcesoriami dla potrzeb Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie w asortymencie i ilościach szczegółowo wykazanych w załączonych do niniejszej SIWZ Formularzach Cenowych. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 Zadania. 3. Oferta może dotyczyć wszystkich lub wybranych Zadań. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie poszczególnych Zadań. 4. Podaną w Formularzach Cenowych ilość przedmiotu zamówienia należy traktować jako szacunkową, wstępną niezbędną do przeprowadzenia postępowania. Ostateczna ilość przedmiotu zamówienia uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy. 5. Zgodność parametrów oferowanych stymulatorów z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ, winna być udokumentowana w katalogach lub materiałach informacyjnych dołączonych do oferty. 6. Podaną w Formularzu Cenowym ilość przedmiotu zamówienia należy traktować jako szacunkową, wstępną niezbędną do przeprowadzenia postępowania. Ostateczna ilość przedmiotu zamówienia uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej alternatywy powoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 9. Oferowany w postępowaniu przetargowym asortyment (wymieniony w Formularzu Cenowym) musi być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia oraz musi spełniać warunki dopuszczenia do obrotu w placówkach służby zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 10. Realizacja zamówienia następować będzie przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia ważnej umowy z Wykonawcą wyłonionym w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 11. Oferty będą oceniane na podstawie kryteriów opisanych w rozdziale XVI niniejszej SIWZ. 12. Płatność za dostarczany przedmiot umowy będzie następował po jego zużyciu. 13. Zamawiający będzie przedstawiał Wykonawcy comiesięczne zestawienie wszczepionych stymulatorów z Oddziału Kardiologii, na podstawie którego Wykonawca wystawi fakturę w zależności od intensywności zużycia stymulatorów – raz lub dwa razy w miesiącu. 14. Termin płatności od dnia złożenia faktury Zamawiającemu – 60 dni. 15. Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 16. Podwykonawstwo 1) wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, 2) wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem przez wykonawcę firm podwykonawców. 3) zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4) Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 5) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33180000-5
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup drobnych materiałów i produktów medycznych
Dodano: 2020-06-16 - Zakup sprzętu diagnostycznego i terapeutycznego oraz materiałów jednorazowego użytku
Dodano: 2020-06-08 - Zakup akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu medycznego
Dodano: 2020-05-11 - Dostawa stymulatorów, kardiowerterów-defibrylatorów oraz urządzeń do resynchronizacji wraz z akcesoriami (powtórzenie)
Dodano: 2019-07-29 - Dostawa stymulatorów, kardiowerterów-defibrylatorów oraz urządzen do resynchronizacji wraz z akcesoriami
Dodano: 2019-06-07 - Dostawa stymulatorów i kardiowerterów serca wraz z elektrodami, introducerami oraz akcesoriami (powtórzenie)
Dodano: 2018-08-02 - Dostawa stymulatorów i kardiowerterów serca wraz z elektrodami, introducerami oraz akcesoriami
Dodano: 2018-06-05 - Dostawy materiałów medycznych oraz zapewnienie technicznych możliwości wykonywania zabiegów/procedur na Bloku Operacyjnym
Dodano: 2018-03-27 - Zakup wyposażenia medycznego do karetki neonatologicznej
Dodano: 2017-03-17 - Dostawa stymulatorów serca wraz z elektrodami, introduceram i akcesoriami
Dodano: 2017-01-02