Uniwersyteckie Centrum Kliniczne ogłasza przetarg
- Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Dębinki 7
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 3491248 , fax. 58 3492074, 3461178
- Data zamieszczenia: 2016-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
ul. Dębinki 7 7
80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 3491248, fax. 58 3492074, 3461178
REGON: 00028864000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa strzykawki automatycznej do podawania kontrastu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa strzykawki automatycznej do podawania kontrastu dla Zamawiającego w ilości, o parametrach technicznych określonych w załączniku nr 4 do SIWZ oraz cenie określonej w załączniku nr 1 do SIWZ, wraz z instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego - zwanego dalej Przedmiotem Zamówienia. 2. Wymieniony wyżej Przedmiot Zamówienia musi spełniać parametry graniczne określone w Załączniku nr 6 do SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z parametrów granicznych określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. 3. Przedmiot Zamówienia, o którym mowa w ust. 1 i 2 zostanie dostarczony wraz z osprzętem niezbędnym do jego prawidłowego funkcjonowania. 4. Dostawa Przedmiotu Zamówienia, o którym mowa w pkt. 1, 2 i 3 nastąpi w miejsce wskazane przez Zamawiającego w Gdańsku, przy ul. Dębinki 7, na koszt Wykonawcy. 5. Wykonawca dostarczy, zainstaluje, uruchomi Przedmiot Zamówienia i przeszkoli pracowników Zamawiającego z zakresu podstaw eksploatacji przedmiotu zamówienia (max 10 osób) w terminie 30 dni od daty podpisania umowy. 6. O dokładnym terminie szkoleń Wykonawca zobowiązany będzie zawiadomić pisemnie Zamawiającego z wyprzedzeniem 5 dni roboczych. 7. Wykonawca zobowiązany będzie zagwarantować, że dostarczony Przedmiot Zamówienia jest fabrycznie nowy, kompletny, o wysokim standardzie zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolny od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych, dopuszczony do stosowania w publicznych zakładach opieki zdrowotnej. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia w terminie dostawy Przedmiotu Zamówienia, kopii dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem, z których wynika, że oferowany Przedmiot Zamówienia został dopuszczony do obrotu i używania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 9. Oferowany Przedmiot Zamówienia musi być fabrycznie nowy wyprodukowany po 01.01.2016 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331232206
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości 1 800 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.old.uck.gda.pl/zamowienia.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną