Przetargi.pl
Dostawa stołu mikserskiego

Ełckie Centrum Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, Wojska Polskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. +48 87 621 80 00, , fax. +48 87 621 80 00
  • Data zamieszczenia: 2020-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ełckie Centrum Kultury
    Wojska Polskiego 47
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. +48 87 621 80 00, , fax. +48 87 621 80 00
    REGON: 68740000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eck.elk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa stołu mikserskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, tj. wyprodukowane nie wcześniej niż w 2020 r., systemu cyfrowego miksowania dźwięku, wraz z konfiguracją, uruchomieniem i szkoleniem na potrzeby Ełckiego Centrum Kultury w Ełku. 1.1. W zakresie dostawy Wykonawcy zostały ujęte elementy, stanowiące całościowo kompletny cyfrowy system miksowania dźwięku, który ma składać się z elementów (modułów) wyszczególnionych poniżej: a) Cyfrowego miksera audio Typ 1 (CMA TYP 1) do zastosowań profesjonalnych, wyposażonego w nie mniej niż 26 czułych na dotyk, zmotoryzowanych tłumików o długości minimum 100 mm, pracującego z częstotliwością próbkowania 96 kHz, umożliwiającego jednoczesne miksowanie minimum 72 kanały wejściowe do nie mniej niż 36 szyn typu Aux/Group z pełnym przetwarzaniem Mono/Stereo/LCR, - 1 komplet, b) Zestawu przetworników analogowo-cyfrowych i cyfrowo-analogowych Typ 1 (ZP TYP 1), pracującego z częstotliwością próbkowania 96 kHz, wyposażonego w odpowiednią ilość wejść mikrofonowo-liniowych, wyjść liniowych, łączącego się przy pomocy spójnego z konsoletą, cyfrowego protokołu przesyłu sygnału audio, w komplecie z wymaganym do połączenia z CMA TYP 1 okablowaniem - 1 komplet, c) Dedykowanej przez producenta minimum trzyczęściowej skrzyni transportowej typu flightcase do konsolety CMA Typ 1, wykonanej zgodnie ze standardami dla zastosowań profesjonalnych, z odpornej na uszkodzenia sklejki pokrytej materiałem PVC – 1 sztuka, d) Dedykowanej przez producenta skrzyni transportowa typu flightcase do zestawu przetworników Typ 2, wykonanej zgodnie ze standardami dla zastosowań profesjonalnych, z odpornej na uszkodzenia sklejki pokrytej materiałem PVC, wyposażonej w panel oświetlający oraz listwę zasilającą - 1 sztuka. Dodatkowe informacje i szczegóły przedmiotu zamówienia opisano w załączniku nr 4 do SIWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” 2. Złożona oferta systemu cyfrowego miksowania dźwięku musi zawierać szczegółową listę oferowanych urządzeń w zakresie jaki przewiduje wzór formularza oferty (załącznik nr 1 do SIWZ). Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji zaoferowanego sprzętu na podstawie ogólnodostępnych źródłach informacji (dokumenty DTR, instrukcje obsługi urządzeń, katalogi, strony internetowe producentów itp). Zamawiający zastrzega możliwość wezwania do zaprezentowania zaoferowanego urządzenia. 3. Minimalny wymagany okres gwarancji na elementy wchodzące w skład systemu nagłośnienia wynosi co najmniej 24 miesiące.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48952000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 PLN (dwa tysiące zł) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: – w pieniądzu – w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, – w gwarancjach bankowych, – gwarancjach ubezpieczeniowych, – poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6.b. ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na poniższy rachunek bankowy zamawiającego: 55 1020 4724 0000 3902 0047 5210 Uwaga! Dokumenty dotyczące wadium winne być dołączone do oferty jako kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot wykonawcy bez dekompletowania oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a). Formularz ofertowy (wzór załącznik nr 1 do SIWZ); b) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. c). Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną