VIII Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza ogłasza przetarg
- Adres: 60-262 Poznań, Ul. Głogowska 92
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618661037 , fax. 618663387
- Data zamieszczenia: 2014-05-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: VIII Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza
Ul. Głogowska 92 92
60-262 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618661037, fax. 618663387
REGON: 63125782200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lo8.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa stołów i krzeseł uczniowskich oraz wyposażenia do pomieszczeń biurowych, administracyjnych i sal lekcyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa stołów i krzeseł uczniowskich oraz wyposażenia do nowej siedziby VIII Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza w Poznaniu przy ul. Cegielskiego 1. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części. Część 1 Stoły i krzesła uczniowskie 1. Krzesło szkolne bez pulpitu - 405 szt. 2. Krzesło uczniowskie z pulpitem - 50 szt. 3. Stół szkolny 1-osobowy - 280 szt. 4. Stół szkolny 2-osobowy - 34 szt. 5. Stół szkolny 3-osobowy - 22 szt. Część 2 Tablice 1. Tablica biała jezdna - 3 szt. 2. Tablica zielona kredowa, przesuwna, gładka - 3 szt. 3. Tablica zielona kredowa, przesuwna, w kratkę - 3 szt. 4. Tablica zielona kredowa tradycyjna - 2 szt. 5. Tablica biała magnetyczna, suchościeralna - 25 szt. 6. Tablica korkowa - 20 szt. 7. Tablica kołkowa do układania planu - 1 kpl 8. Plan lekcji magnetyczny, suchościeralny - 1 szt. Część 3 Stojaki, tablice ekspozycyjne, ramki 1. Parawan ekspozycyjny - 2 kpl 2. Stojak na plakaty typu A - 1 szt. 3. Ramka plakatowa - 2 szt. Część 4 Gabloty 1. Gablota naścienna - 5 szt. 2. Gablota ekspozycyjna - 16 szt. 3. Gablota na sztandar - 1 szt. 4. Gablota na klucze - 2 szt. 5. Gablota na trofea - 1 szt. 6. Gablota / Witryna stojąca na puchary - 2 szt. Część 5 Wieszaki i kosze 1. Wieszak wolnostojący - 24 szt. 2. Numerki do szatni - 700 szt. 3. Wieszak - 1 szt. 4. Wieszak - 3 szt. 5. Kosze na śmieci - 7 kpl (po 4 szt.) WYKONAWCA może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. WYKONAWCA dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt do pomieszczeń wskazanych przez ZAMAWIAJĄCEGO łącznie z montażem. WYKONAWCA dostarczy łącznie z zamawianymi meblami aktualne certyfikaty zgodności z obowiązującymi normami - wydane przez trzecią stronę, jaką są akredytowane przez Polskie Centrum Akredytacji jednostki certyfikujące wyroby - spełniającymi warunki ergonomii, higieniczności, wytrzymałości, bezpieczeństwa i dobrej jakości wyrobów, poprzez zgodność z wymaganiami właściwych norm i badań zapisanych w certyfikatach. Dostarczony sprzęt musi być nowy, nieużywany, bez wad i uszkodzeń. Dostarczony sprzęt musi posiadać wszystkie wymagane prawem polskim certyfikaty Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania zawiera załącznik nr 6 A, B, C, D, E do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301951003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 1) Część 1: 1900,00 zł 2) Część 2: 750,00 zł 3) Część 3: 100,00 zł 4) Część 4: 600,00 zł 5) Część 5: 350,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną