Przetargi.pl
Dostawa stolarki okiennej [PCW] i drzwiowej zewnętrznej [aluminium] wraz z demontażem istniejącej i montażem nowej w budynku: - Szkoły Podstawowej Nr 11 przy ul. Moniuszki 9, - Miejskiego Przedszkola Nr 10 przy ul. Zjednoczenia Narodowego 15 - Gimnazjum Nr 2 przy ul. Sudeckiej 53 - Gimnazjum Nr 3 przy ul.Grunwaldzkiej 64A w Jeleniej Górze

Zespół Obsługi "Oświata" ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. 1 Maja 62
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7522591 , fax. 075 640970
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi "Oświata"
    ul. 1 Maja 62 62
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7522591, fax. 075 640970
    REGON: 23037668400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um-jeleniagora.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa stolarki okiennej [PCW] i drzwiowej zewnętrznej [aluminium] wraz z demontażem istniejącej i montażem nowej w budynku: - Szkoły Podstawowej Nr 11 przy ul. Moniuszki 9, - Miejskiego Przedszkola Nr 10 przy ul. Zjednoczenia Narodowego 15 - Gimnazjum Nr 2 przy ul. Sudeckiej 53 - Gimnazjum Nr 3 przy ul.Grunwaldzkiej 64A w Jeleniej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - Szkoła Podstawowa Nr 11 przy ul. Moniuszki 9 [358 szt. okien; 20 szt. drzwi zewnętrznych; 3 szt podokienników wewn.; 107 szt. łączników lub poszerzeń] - Miejskie Przedszkole Nr 10 przy ul. Zjednoczenia Narodowego 15 [46 szt.okien; 3 szt. drzwi zewnętrznych; 45 szt. podokienników wewn] - Gimnazjum Nr 2 przy ul. Sudeckiej 53 [69 szt.okien; 3 szt. drzwi zewnętrznych; 110 szt. podokienników wewn.] - Gimnazjum Nr 3 przy ul. Grunwaldzkiej 64a [30 szt. okien; 6 szt. drzwi zewnętrznych] Wymagania techniczne dla okien: - współczynnik izolacyjności akustycznej szyby - min. 32 dB , - współczynnik przenikania ciepła dla szyby - max. 1,1 W/m2*K, - szklenie podwójną szybą zespoloną 4/16/4, - profile gr. min. 70mm (pożądane Deceuninck z uwagi na kontynuację wymiany okien w obiektach) - mikrowentylacja w skrzydle okna, - kształtowniki ościeżnic wzmocnione zbrojeniem stalowym o przekroju zamkniętym i przekroju ścianki min. 2 mm, - ramka ciepłochronna, w każdym skrzydle dodatkowy zaczep antywyważeniowy, blokada obrotu klamki, - okucia typowe, obwiedniowe ( pożądane Winkhaus ), - mocowanie okien wzmocnione - ryglowe , - skrzydła rozwierno-uchylne. Wymagania techniczne dla drzwi zewnętrznych - aluminiowych: - profile aluminiowe z wkładką termiczną - przeszklenie - szyby obustronnie bezpieczne - wypełnienie drzwi aluminiowych pełnych - ciepłe, - samozamykacz, pochwyt od strony zewnętrznej i wewnętrznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 252341001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 25.000 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym c)gwarancjach bankowych d)gwarancjach ubezpieczeniowych e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami). W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji , gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji ( Zamawiającego tj. Zespół Obsługi Oświata Jelenia Góra), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją c)kwotę gwarancji d)termin ważności gwarancji e)zobowiązanie gwaranta do : bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż wykonawca , którego ofertę wybrano:odmówił podpisania umowy na warunkach określonych we ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. W/w wymogi stosuje się również do poręczeń.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1 - posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia ; 2 - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia; W szczególności wykonawca musi spełniać następujący warunek : wykonać należycie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie , co najmniej trzy dostawy stolarki z montażem odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, posiadający dokument potwierdzający, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3 - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia; W szczególności wykonawca musi spełniać następujący warunek : posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 150 000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 150 000 PLN . 4 - nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. Ponadto, tacy wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ustanawiający Pełnomocnika powinien być załączony do oferty. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przyjąć formę prawną konsorcjum lub inną równoważną formę prawną. W tym celu, przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowne porozumienie zawierające w swojej treści następujące postanowienia: -określenie celu gospodarczego, -oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia i rękojmi za wady, -określenie lidera konsorcjum ( powinien nim być Pełnomocnik wskazany w ofercie wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), -wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu rękojmi za wady, -określenie odpowiedzialności solidarnej członków Konsorcjum względem Zamawiającego, -określenie zakresu przedmiotu zamówienia, realizowanego przez każdego z członków Konsorcjum, Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana systemem jedynkowym wg zasady spełnia - nie spełnia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: ad.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich. ad.2. wykaz wykonanych dostaw sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie . ad.3. informację z banku , w którym posiadają rachunek lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wymaganej co najmniej kwocie 150 000 PLN lub posiadanie przez wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej co najmniej kwocie 150 000 PLN. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, informację winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród wykonawców, którzy potwierdzą spełnienie warunku udziału w postępowaniu. ad.4.oświadczenie , sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu . W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w/w dokument może być złożony przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólną albo może być złożony wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być podpisane przez pełnomocnika albo przez upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców składających ofertę wspólną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um-jeleniagora.dolnyslask.pl [zakładka:jednostki organ.Miasta-jednostki oświat.-Zesp.Obsł.Oś
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną