Przetargi.pl
Dostawa stolarki meblowej oraz dygestorium w ramach projektu Realizacja II etapu Regionalnego Centrum Innowacyjności na Uniwersytecie Technologiczno-Przyrodniczym w Bydgoszczy

Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J.J. Śniadeckich ogłasza przetarg

  • Adres: 85-225 Bydgoszcz, ul. Kordeckiego 20
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 374-93-32, 374-94-03 , fax. 52 3749332
  • Data zamieszczenia: 2011-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J.J. Śniadeckich
    ul. Kordeckiego 20 20
    85-225 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 374-93-32, 374-94-03, fax. 52 3749332
    REGON: 00000168900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.utp.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa stolarki meblowej oraz dygestorium w ramach projektu Realizacja II etapu Regionalnego Centrum Innowacyjności na Uniwersytecie Technologiczno-Przyrodniczym w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa stolarki meblowej oraz dygestorium w ramach projektu Realizacja II etapu Regionalnego Centrum Innowacyjności Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego w Bydgoszczy współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013. 2. Dostawa obejmuje: - dostarczenie przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko w miejsce wskazane poniżej; - wniesienie sprzętu przez pracowników Wykonawcy i montaż/instalację w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; - Sprzęt zostanie przekazany Zamawiającemu na podstawie protokołu dostawy. Protokół dostawy sporządzi Wykonawca i przedstawi go do podpisu Zamawiającemu. 3. Na przedmiot zamówienia składają się następujące zadania, opisane szczegółowo w SIWZ: Zadanie nr 1: Dostawa stolarki meblowej do laboratorium Zadanie nr 2: Dostawa dygestorium do laboratorium
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.utp.edu.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach