Przetargi.pl
Dostawa stolarki drzwiowej oraz wrót garażowych wraz z montażem w gminnych lokalach mieszkalnych i użytkowych

Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście "Centrum II" ogłasza przetarg

  • Adres: 90-019 Łódź, ul. Dowborczyków 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2536419 , fax. 042 2536422
  • Data zamieszczenia: 2009-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście "Centrum II"
    ul. Dowborczyków 5 5
    90-019 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 2536419, fax. 042 2536422
    REGON: 47203521100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum2.com3.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa stolarki drzwiowej oraz wrót garażowych wraz z montażem w gminnych lokalach mieszkalnych i użytkowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa stolarki drzwiowej oraz wrót garażowych wraz z montażem w gminnych lokalach mieszkalnych i użytkowych z podziałem na dwa pakiety-zadania CPV 45421000-4 - roboty w zakresie stolarki budowlanej 45421131-1 - instalowanie drzwi 44221240-9 - wrota garażowe Zakres prac obejmuje: 1.1. Dostawę stolarki drzwiowej zewnętrznej, spełniającej następujące wymogi: - stolarka drzwiowa zewnętrzna dotyczy wymiany drzwi wejściowych drewnianych pełnych do lokali, tym samym ich kształt i funkcja musi być zachowana, stolarka dwukrotnie malowana 1.2. Zakres montażu obejmuje: - demontaż starej stolarki drzwiowej, -osadzenie stolarki drzwiowej pełnej drewnianej w przygotowanym otworze wraz z zamocowaniem i uszczelnieniem pianką oraz wykonaniem tynków ościeży zewnętrznych i wewnętrznych, - zamontowanie progu drzwi 1.3. Dostarczona stolarka drzwiowa oraz okucia muszą posiadać aktualne certyfikaty i atesty oraz świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie, które należy dołączyć do oferty. 1.4. Przed przystąpieniem do realizacji prac Wykonawca jest zobowiązany do wykonania pomiarów z natury. 1.5. Do produkcji stolarki budowlanej - wrót garażowych, powinna być stosowana tarcica iglasta oraz półfabrykaty tarte odpowiadające normom państwowym. Wilgotność bezwzględna drewna powinna zawierać się w granicach 10-16%. 1.6. Okucia budowlane: Jeden zamek wpuszczany z wkładką Yale. Każdy wyrób stolarki budowlanej powinien być wyposażony w okucia zamykające, łączące, zabezpieczające i uchwytowo-osłonowe. Okucia powinny odpowiadać normom państwowym, w przypadku braku takich norm - wymaganiom określonym w świadectwie ITB, dopuszczającym do stosowania wyroby stolarki budowlanej wyposażonej w okucia na które nie została ustanowiona norma. 1.7.Środki do impregnowania wyrobów stolarskich. Elementy stolarki budowlanej powinny być zabezpieczone przed korozją biologiczną. Doboru środków impregnacyjnych należy dokonać zgodnie z wytycznymi stosowania środków ochrony drewna podanymi w świadectwach ITB. 1.8. Do szklenia należy stosować szkło płaskie, walcowane wg PN-78/B-13050. 1.9. Normy: -PN-C-04906 - środki ochrony drewna- ogólne wymagania i badania, -PN-D-01001- Tarcica. podział nazwy i określenia, -PN-75/B-94000 - Okucia budowlane. Podział. Prace należy wykonać zgodnie z załączoną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót ( załącznik nr 8 i 8.1 do siwz) oraz poleceniami inspektora nadzoru 1.10.Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę 1.11.Zamawiający informuje, iż nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp. 1.12.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.13 Zamawiający informuje, że Wykonawca może złożyć ofertę na jeden lub dwa pakiety 1.14.Zamawiający zastrzega możliwość zmiany miejsca montażu stolarki drzwiowej w przypadkach gdy zostanie ona wymieniona przez najemcę lokalu bez powiadomienia Zamawiającego , wykupu lokalu przez Najemcę, lub zmianą wielkości zasobów w trakcie realizacji przyszłej umowy spowodowanych między innymi: przejęciem nieruchomości przez właścicieli, co będzie stanowiło podstawę do stosownej zmiany umowy 1.15.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.1 O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 3.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 3.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia 3.1.4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3.1.5.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 4 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego Wykonawcę, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.1.2 oświadczenia wykonawcy lub aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego Wykonawcę 4.1.3 oświadczenie , że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1pkt 1-3 ustawy , zał nr 4 do siwz 4.1.4 oświadczenie , że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 ustawy P.z.p, zał nr 5 do siwz 4.1.5 wykaz kontraktów odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia( całości lub części) o łącznej wartości nie mniejszej niż 20000zł( dwadzieścia tysięcy złotych) w okresie ostatnich pięciu lat tj. do terminu składania ofert ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem jego wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców zał. nr 6 do siwz - oryginał oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie. Referencje muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania podmiotu je wystawiającego oraz posiadać datę ich wystawienia. 4.1.6 wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności i kwalifikacji zał. nr 7 do siwz - w formie oryginału oraz kserokopiami posiadanych aktualnych uprawnień poświadczonych za zgodność z oryginałem przez uprawnionego wykonawcę w tym: jedna osoba odpowiedzialna za realizację zamówienia, uprawniona do kontaktów z Zamawiającym- może być właściciel. 4.1.8 polisę a w przypadku jej braku dołączenie innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną łączną kwotę 50000.00zł ( pięćdziesiąt tysięcy) -oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego Wykonawcę. W przypadku gdy okres ważności polisy jest krótszy od terminu związania ofertą -do polisy należy dołączyć zobowiązanie Wykonawcy do przedłużenia ważności ubezpieczenia na czas realizacji zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum2.com3.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach