Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku ogłasza przetarg
- Adres: 38-610 Polańczyk, ul. Wiejska 2
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4692118
- Data zamieszczenia: 2012-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku
ul. Wiejska 2 2
38-610 Polańczyk, woj. podkarpackie
tel. 013 4692118
REGON: 00068756300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.esolina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa stojaków i pojemników do segregacji odpadów na terenie Gminy Solina - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa stojaków i pojemników do segregacji odpadów na terenie Gminy Solina
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
- Stojak do segregacji odpadów kompletny 5 stanowiskowy (bez worków): 1317 szt.
- Komplet 5 szt. worków LDPE o pojemności 120 litrów: 1317 kpl.
- Pojemnik do segregacji odpadów na przepracowany olej: 2 szt.
- Pojemnik do segregacji odpadów na akumulatory: 2 szt.
- Pojemnik do segregacji odpadów na baterie: 2 szt.
- Pojemnik do segregacji odpadów na świetlówki i inne lampy: 2 szt.
- Beczki na sprzęt elektroniczny i elektryczny: 2 szt.
- Beczki na farby, rozpuszczalniki, kleje: 4 szt.
- Beczki na opakowania po nawozach: 2 szt.
- Pojemniki na pestycydy i środki ochrony roślin: 3 szt.
- Pojemniki na odpady medyczne i weterynaryjne: 2 szt.
Szczegółowy opis zamówienia zawiera się w załączniku Nr 1 do SIWZ - Specyfikacja techniczna - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391511006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych). Dopuszczalne formy wadium (art. 45 ust. 6): - Pieniądz (przelew na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego) nr rachunku: PBS O/Lesko 64 8642 1012 2003 1206 0654 0002
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.esolina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną