Przetargi.pl
Dostawa sterylnych zestawów obłożeń j.uż. do angiografii promieniowej, portów naczyniowych, jednorazowej pompy do podawania leku, akcesoriów do laparoskopu , wyrobów do zabiegów RIRS, cewników urologicznych, zestawów do szynowania moczowodów, automatycznych igieł do biopsji stercza, zestawów do usuwania fragmentów prostaty i pęcherza moczowego po resekcji, narzędzi do zamykania naczyń podczas operacji laparoskopowych, zestawów do znieczuleń zewnątrzoponowych, zestawów Venturi dla dorosłych, produktów j.uż do higieny pacjenta i dezynfekcji otoczenia, aparatów do infuzji leków światłoczułych, retraktorów tęczówkowo-torebkowych, pierścieni napinających torebkę, igieł do ciał obcych, drenów do pompy histeroskopowej, manipulatora pacjenta, laboratoryjnej szafy chłodniczej, chłodziarki laboratoryjnej, igieł jednorazowych plastikowych do linii krwi, do hemodializy w podziale na 21 części

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Terebelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 834 147 296 , fax. 834 147 297
  • Data zamieszczenia: 2020-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej
    ul. Terebelska 57-65
    21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 834 147 296, fax. 834 147 297
    REGON: 67670800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sterylnych zestawów obłożeń j.uż. do angiografii promieniowej, portów naczyniowych, jednorazowej pompy do podawania leku, akcesoriów do laparoskopu , wyrobów do zabiegów RIRS, cewników urologicznych, zestawów do szynowania moczowodów, automatycznych igieł do biopsji stercza, zestawów do usuwania fragmentów prostaty i pęcherza moczowego po resekcji, narzędzi do zamykania naczyń podczas operacji laparoskopowych, zestawów do znieczuleń zewnątrzoponowych, zestawów Venturi dla dorosłych, produktów j.uż do higieny pacjenta i dezynfekcji otoczenia, aparatów do infuzji leków światłoczułych, retraktorów tęczówkowo-torebkowych, pierścieni napinających torebkę, igieł do ciał obcych, drenów do pompy histeroskopowej, manipulatora pacjenta, laboratoryjnej szafy chłodniczej, chłodziarki laboratoryjnej, igieł jednorazowych plastikowych do linii krwi, do hemodializy w podziale na 21 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa sterylnych zestawów obłożeń j.uż. do angiografii promieniowej, portów naczyniowych, jednorazowej pompy do podawania leku, akcesoriów do laparoskopu, wyrobów do zabiegów RIRS, cewników urologicznych, zestawów do szynowania moczowodów, automatycznych igieł do biopsji stercza, zestawów do usuwania fragmentów prostaty i pęcherza moczowego po resekcji, narzędzi do zamykania naczyń podczas operacji laparoskopowych, zestawów do znieczuleń zewnątrzoponowych, zestawów Venturi dla dorosłych, produktów j.uż do higieny pacjenta i dezynfekcji otoczenia, aparatów do infuzji leków światłoczułych, retraktorów tęczówkowo-torebkowych, pierścieni napinających torebkę, igieł do ciał obcych, drenów do pompy histeroskopowej, manipulatora pacjenta, laboratoryjnej szafy chłodniczej, chłodziarki laboratoryjnej, igieł jednorazowych plastikowych do linii krwi, do hemodializy w podziale na 21 części
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Nr części Wymagana kwota wadium: część 1 - 5 000,00 PLN; część 2 - 2 100,00 PLN; część 3 - 600,00 PLN; część 4 - 700,00 PLN; część 5 - 1 300,00 PLN; część 6 - 800,00 PLN; część 7 - 500,00 PLN; część 8 - 350,00 PLN; część 9 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; część 10 - 150,00 PLN; część 11 - 100,00 PLN; część 12 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; część 13 - 650,00 PLN; część 14 - 300,00 PLN; część 15 - 250,00 PLN; część 16 - 150,00 PLN; część 17 - 300,00 PLN; część 18 - 150,00 PLN; część 19 - 100,00 PLN; część 20 - 100,00 PLN; część 21 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium;
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. OŚWIADCZENIE WSTĘPNE WYKONAWCY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ Informacje zawarte we wstępnym oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do siwz (oryginał dokumentu). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI A ust. 1 siwz składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz (oryginał dokumentu). 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI A ust. 1 siwz, zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz. II. INNE DOKUMENTY 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz (oryginał dokumentu). 2. Wypełnione formularze cenowe, stanowiące załączniki nr 2A do siwz (oryginał dokumentu). 3. Folder/katalog/ulotka dotycząca przedmiotu zamówienia (zalecane przez zamawiającego). 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie). UWAGA: Podmioty występujące wspólnie składają dokumenty wskazane w rozdz. VI C ust. 1-3 siwz wspólnie. Wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. III. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz (oryginał dokumentu). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku, gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018r, poz. 798 z późn. zm.), zamawiający dopuszcza złożenie w/w oświadczenia wraz z ofertą. W przypadku, gdy od daty podpisania oświadczenia do dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp nastąpi jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy, tj. włączenie do grupy kapitałowej, wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznej aktualizacji złożonego w ofercie oświadczenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. UWAGA: Podmioty występujące wspólnie składają dla każdego podmiotu z osobna oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdz. VI D siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach