Przetargi.pl
dostawa sterylnych, leczniczych środków technicznych w 13 pakietach wraz z utworzeniem magazynu depozytowego dla potrzeb Pracowni Diagnostyki Inwazyjnej Chorób Układu Krążenia Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu

Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82300 Elbląg, ul. Królewiecka
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (055) 2344111 , fax. 552 345 547
  • Data zamieszczenia: 2019-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
    ul. Królewiecka 146
    82300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (055) 2344111, fax. 552 345 547
    REGON: 17074593000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.elblag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa sterylnych, leczniczych środków technicznych w 13 pakietach wraz z utworzeniem magazynu depozytowego dla potrzeb Pracowni Diagnostyki Inwazyjnej Chorób Układu Krążenia Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa dostawa sterylnych, leczniczych środków technicznych w 13 pakietach dla potrzeb: Pracowni Diagnostyki Inwazyjnej Chorób Układu Krążenia których asortyment i ilości zostały określone w Załącznikach nr 1- 13 do SIWZ oraz utworzenie na czas trwania umowy w siedzibie Zamawiającego magazynu depozytowego dla asortymentu wyszczególnionego w Pakietach nr: 3 i 5. 3.2. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych. 3.3. Wymagane parametry techniczne dla przedmiotu zamówienia dla Pracowni Diagnostyki Inwazyjnej Chorób Układu Krążenia zostały określone w arkuszach ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH dla pakietów nr 1 do 13 (Załączniki nr 1A-13A do SIWZ) . 3.4. Przedmiot zamówienia musi mieć co najmniej 9 miesięczny okres ważności licząc od momentu jego dostarczenia do siedziby Zamawiającego natomiast asortyment wyszczególniony w Pakiecie nr 5 będzie posiadać minimum 6 miesięczny okres ważności licząc od momentu jego dostarczenia do siedziby Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33111710-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dla warunków udziału wymienionych w pkt. 5.1. ppkt. 2 SIWZ nie określa szczegółowych wymagań, a za wstępne spełnienie wszystkich warunków wymienionych w pkt. 5.1 ppkt. 2 SIWZ uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik Nr 16 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 uPzp – wzór stanowi Załącznik Nr 17 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Uwaga!!! Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w/w oświadczenie w formie pisemnej w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz ofertowy – Załącznik Nr 14 do SIWZ . 2. Wypełnione formularze asortymentowe – stanowiące Załączniki od Nr 1 do Nr 13 do SIWZ (odpowiednio do zakresu złożonej oferty). 3. Próbkę w ilości po 1 sztuce z każdego zaoferowanego asortymentu sterylnych leczniczych środków technicznych, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego (odpowiednio do zakresu złożonej oferty). Uwaga!!! wskazane, aby załączone do oferty w/w próbki były przez Wykonawcę oznaczone (opisane) tzn., którego pakietu dotyczą. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby niewpisane do dokumentów rejestracyjnych w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania umowy sprzedaży stanowiącej Załącznik nr 18 do SIWZ i/lub dla Pakietów nr 3 i 5 umowy depozytowej stanowiącej Załącznik Nr 19 do SIWZ oraz zgodnie z treścią oferty. 7. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wraz z klauzulą informacyjną stanowiąca Załącznik nr 20 do SIWZ. 8. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy / nie powierzy podwykonawcom (wraz z podaniem firm podwykonawców – jeżeli dotyczy) 9. Informację od Wykonawcy zgodnie z art. 91ust.3a uPzp, że wybór jego oferty będzie/ nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. 10. Wykaz wszystkich dokumentów – spis zawartości złożonej oferty. Oferta wspólna Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia i musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik”.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach