Przetargi.pl
Dostawa sterylizatora parowego przelotowego o poj. ok. 600 l (8 jednostek sterylizacyjnych) zasilanego z wbudowanej wytwornicy pary wraz z wózkami do załadunku i rozładunku wraz ze stacją uzdatniania wody oraz kompresorem bezolejowym w zabudowie wyciszającej dla Zwierzętarni Katedry Immunologii Klinicznej i Transplantologii Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: DZP/CM/242/2-10-ZP/14

Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum ogłasza przetarg

  • Adres: 31-008 Kraków, ul. Św. Anny 12
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 433 27 29 , fax. 12 433 27 29
  • Data zamieszczenia: 2014-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum
    ul. Św. Anny 12 12
    31-008 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 433 27 29, fax. 12 433 27 29
    REGON: 00000127000040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sterylizatora parowego przelotowego o poj. ok. 600 l (8 jednostek sterylizacyjnych) zasilanego z wbudowanej wytwornicy pary wraz z wózkami do załadunku i rozładunku wraz ze stacją uzdatniania wody oraz kompresorem bezolejowym w zabudowie wyciszającej dla Zwierzętarni Katedry Immunologii Klinicznej i Transplantologii Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: DZP/CM/242/2-10-ZP/14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sterylizatora parowego przelotowego o poj. ok. 600 l (8 jednostek sterylizacyjnych) zasilanego z wbudowanej wytwornicy pary wraz z wózkami do załadunku i rozładunku wraz ze stacją uzdatniania wody oraz kompresorem bezolejowym w zabudowie wyciszającej dla Zwierzętarni Katedry Immunologii Klinicznej i Transplantologii Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Parametry techniczne i warunki wymagane oraz punktowane przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ. Oferowany przedmiot zamówienia musi być nowy, wyprodukowany w 2014r., nieużywany, kompletny i do jego uruchomienia oraz stosowania zgodnie z przeznaczeniem nie jest konieczny zakup dodatkowych elementów i akcesoriów. Przedmiot zamówienia musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2010r. nr 138, poz. 935 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat zgodności). Zamawiający organizuje spotkanie z wykonawcami w dniu 16.10.2014r. o godz. 12:00 celem rozpoznania warunków realizacji zamówienia (transport, wniesienie, montaż, instalację sterylizatora). Spotkanie wszystkich zainteresowanych odbędzie się w budynku Zwierzętarni Katedry Immunologii Klinicznej i Transplantologii Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, 30-663 Kraków, ul. Wielicka 265 bud. L, pomieszczenie L 113, L 115. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Dostawę wraz z transportem do siedziby użytkownika (dostawa z wniesieniem do pomieszczeń L 113, L 115 Zwierzętarni Katedry Immunologii Klinicznej i Transplantologii Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, 30-663 Kraków, ul. Wielicka 265, budynek L). 2. Instalację, montaż i uruchomienie. 3. Przeprowadzenie jednodniowego (8 godzin zegarowych) szkolenia dotyczącego eksploatacji urządzenia dla 3 osób. 4. Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim. 5. Dostarczenie karty gwarancyjnej. 6. Dostarczenie dokumentów potrzebnych do zgłoszenia do Urzędu Dozoru Technicznego zgodnie z §3 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 lipca 2003r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń ciśnieniowych (Dz.U. nr 135 poz. 1269). 7. Dostarczenie paszportu technicznego. 8. Dostarczenie planu instalacyjnego dotyczącego usytuowania oraz parametrów (wartości) mediów zasilających oraz odpływów. 9. Udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji (licząc od daty protokołu przekazania do eksploatacji). 10. Wykonanie w okresie gwarancji 2 bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych urządzenia objętego przedmiotem zamówienia, w terminie uzgodnionym z użytkownikiem. 11. Autoryzowany serwis gwarancyjny. 12. Świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji: a) czas reakcji serwisu na zgłoszoną wadę do 48 godzin liczonych od momentu wysłania faksu lub e-maila z informacją o wadzie, b) czas naprawy do 14 dni roboczych od chwili zgłoszenia wady. W przypadku naprawy dłuższej Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na własny koszt urządzenia zastępczego lub jego elementu o parametrach nie gorszych niż urządzenie/element naprawiane (na czas naprawy). 13. W przypadku trzykrotnej naprawy urządzenia/tego samego elementu urządzenia będącego przedmiotem umowy lub gdy sumaryczny czas napraw przekroczy trzy miesiące w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany urządzenia/tego samego elementu na nowy, na własny koszt (uwzględniając wszelkie koszty związane z wymianą). UWAGA: Sprzęt będzie wykorzystywany do celów laboratoryjnych (sprzęt nie będzie wykorzystywany do celów medycznych) w związku z czym należy zastosować stawkę VAT 23%. Termin wykonania zamówienia - do 10 tygodni od daty zawarcia umowy, jednocześnie Zamawiający zastrzega możliwość przesunięcia terminu dostawy maksymalnie o 1 miesiąc ze względu na remont pomieszczeń Zwierzętarni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331911006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cechy funkcjonalne aparatu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach