Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy ogłasza przetarg
- Adres: 62-400 Słupca, ul. Traugutta 7
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 063 2752300 , fax. 063 2752116
- Data zamieszczenia: 2009-03-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy
ul. Traugutta 7 7
62-400 Słupca, woj. wielkopolskie
tel. 063 2752300, fax. 063 2752116
REGON: 00030662100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.slupca.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sterylizatora parowego do laboratorium diagnostycznego w SPZOZ w Słupcy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa sterylizatora parowego do laboratorium diagnostycznego w SPZOZ w Słupcy wraz z dostawą urządzenia, zamontowaniem i uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331911109
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1 Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4.1.4 nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 4.2 Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 4.2.1 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.2 wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie obrotu dotycz. przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.2. 4.2.2 Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu tylko urządzenia spełniające wymagania zawarte w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 z 2004 r. poz. 896), ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu, o którym mowa w punkcie 5.3. 4.3 Zamawiający wymaga w okresie gwarancji, w ramach oferowanej ceny, co najmniej jednego przeglądu sprzętu w roku i wymiany ewentualnych części zużywalnych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie (załącznik nr 3 do oferty). 5.2 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.1 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat zamówień o podobnym charakterze, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 5.3 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.2 - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć kserokopię zaświadczenia, wydanego przez podmiot uprawniony, potwierdzającego że urządzenie będące przedmiotem dostawy, posiada znak CE wydany zgodnie z aktualnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; b) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; d) oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych /wzór w załączeniu/; e) pełnomocnictwa do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień w przypadku jeżeli osoba podpisująca ofertę nie jest osobą umocowaną na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej; W przypadku, jeżeli pełnomocnictwo nie jest wystawione w formie aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć Wykonawcy /za wyjątkiem sytuacji, gdy jest wystawione na tzw. papierze firmowym oraz pieczątkę imienną wystawiającego pełnomocnictwo oraz jego podpis. W przypadku, gdy dołączone do oferty pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wymienione w umowie spółki lub w odpowiednim rejestrze albo notariusz; f) dokumenty niezbędne do zgłoszenia urządzenia do organu właściwej jednostki dozoru technicznego, w celu uzyskania decyzji zezwalającej na jego eksploatację, zgodnie z rozporządzeniem ministra gospodarki, pracy i polityki społecznej z dnia 9 lipca 2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń ciśnieniowych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.slupca.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony pn: Dostawa sterylizatora parowego, sterylizatora plazmowego, myjni dezynfektora do Centralnej Sterylizacji. Znak sprawy FDZP.226.15.2016
Dodano: 2016-04-22 - Dostawa sprzętu fizyko-chemicznego pomiarowego i laboratoryjnego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Dodano: 2015-03-16 - Dostawa Sprzętu Laboratoryjnego dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Lesznie
Dodano: 2014-11-24 - Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem sterylizatora - 1 szt. dla Katedry i Zakładu Genetyki i Mikrobiologii Farmaceutycznej UMP, ul. Święcickiego 4
Dodano: 2013-11-29 - Dostawa aparatury do sterylizacji materiałów niezbędnych podczas eksperymentów in vitro.
Dodano: 2012-10-12 - Dostawa sterylizatora niskotemperaturowego oraz materiałów do sterylizacji
Dodano: 2012-09-27 - Dostawa aparatury do sterylizacji materiałów niezbędnych podczas eksperymentów in vitro.
Dodano: 2012-09-18 - Dostawa sterylizatora parowego - demontaż, montaż i przygotowanie do pełnej sprawności dla potrzeb Sterylizacji Centralnej Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu
Dodano: 2011-12-05 - SPRZEDAŻ, DOSTARCZENIE, ROZŁADOWANIE I URUCHOMIENIE AUTOKLAWU ZE ZINTEGROWANYM SYSTEMEM PRÓŻNIOWYM oraz kolumny jonowymiennej i konduktometru do zasilania autoklawu wodą dejonizowaną.
Dodano: 2010-10-15 - Przetarg nieograniczony na dostawę reaktora autoklawu do syntezy materiałów elektrodowych, nr przetargu CLAiO/PN/03/10
Dodano: 2010-06-16