Przetargi.pl
Dostawa stent-graftów wewnątrznaczyniowych

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 60-631 Poznań, Dojazd
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 464 770 , fax. 618 464 765
  • Data zamieszczenia: 2017-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego
    Dojazd 34
    60-631 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 464 770, fax. 618 464 765
    REGON: 63117871000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zamowienia.szpitalmswia.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa stent-graftów wewnątrznaczyniowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 szt. piersiowo-brzusznych stent-graftów wewnątrznaczyniowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie i jego wymogach został określony w załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. z 2017 r., poz. 211 z późn. zm.) oraz dyrektywami Unii Europejskiej (zgodnie z art. 26 Ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych - j.t. Dz. U. z 2017 r., poz. 211 z późn. zm.). 4. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33111710-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony i podpisany formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach