Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu ogłasza przetarg
- Adres: 82300 Elbląg, ul. Królewiecka
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. (055) 2344111 , fax. 552 345 547
- Data zamieszczenia: 2017-09-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
ul. Królewiecka 146
82300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
tel. (055) 2344111, fax. 552 345 547
REGON: 17074593000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.elblag.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa staplerów do zespoleń jelitowych oraz ładunków do staplerów w 4 pakietach dla potrzeb Oddziału Chirurgii Onkologicznej oraz Bloku Operacyjnego w okresie 24 miesięcy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa staplerów do zespoleń jelitowych oraz ładunków do staplerów w 4 pakietach dla potrzeb Oddziału Chirurgii Onkologicznej oraz Bloku Operacyjnego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu w okresie 24 miesięcy, których asortyment oraz ilości zostały określone w Załącznikach od Nr 1 do Nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dla warunków udziału wymienionych w pkt. 5.1. ppkt. 2 SIWZ nie określa szczegółowych wymagań, a za wstępne spełnienie wszystkich warunków wymienionych w pkt. 5.1 ppkt. 2 SIWZ uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy dla Pakietu Nr 1 do Nr 4 – Załącznik od Nr 1 do Nr 4 do SIWZ stosownie do zakresu złożonej oferty. 2. Wypełniony formularz ofertowy – Załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Wypełnione Załączniki Nr 1A, 3A, 4A do SIWZ, odpowiednio do zakresu składanej oferty – parametry jakościowe oceniane odpowiednio w Pakiecie Nr 1, Nr 3, Nr 4. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby niewpisane do dokumentów rejestracyjnych w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania umowy sprzedaży stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ oraz zgodnie z treścią oferty. 7. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy / nie powierzy podwykonawcom. 8. Informację od Wykonawcy zgodnie z art. 91ust.3a uPzp, że wybór jego oferty będzie/ nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. 9. Wykaz wszystkich dokumentów – spis zawartości złożonej oferty. II.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone w SIWZ, Wykonawca złoży, wraz z ofertą następujące dokumenty: 1. Dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. 2. Dla każdego pakietu (odpowiednio do zakresu złożonej oferty) opisów oferowanego przedmiotu zamówienia – np. katalogi, foldery lub ulotki producenta, z których jednoznacznie będzie wynikało, że zaproponowany przez Wykonawcę asortyment spełnia parametry techniczne określone odpowiednio w Załącznikach od Nr 1 do Nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP I DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, KALIBRATORÓW I KONTROLI, MATERIAŁÓW JEDNORAZOWYCH ORAZ DZIERŻAWA ANALIZATORÓW PARAMETRÓW KRYTYCZNYCH NA OKRES 2 LAT, NA SOR i OIT
Dodano: 2024-07-15 - Sprzedaż, dostawa i uruchomienie videokolonoskopu dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nidzicy
Dodano: 2024-07-09 - ,,Zakup pomocniczego sprzętu medycznego do zabiegów chirurgicznych na potrzeby ,,Pro-Medica’’ w Ełku Sp. z o.o.’’
Dodano: 2024-07-03 - ,,Zakup diagnostycznego sprzętu medycznego na potrzeby ,,Pro-Medica’’ w Ełku Sp. z o.o.’’
Dodano: 2024-07-03 - Dzierżawa mikroskopu operacyjnego okulistycznego
Dodano: 2024-03-04 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
Dodano: 2023-10-20 - Dostawa funduskamer
Dodano: 2023-10-04 - Doposażenie w sprzęt medyczny oraz rehabilitacyjny Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce.
Dodano: 2023-09-08 - Dostawa funduskamer
Dodano: 2023-09-07 - Doposażenie PZOZ w Grodzicznie w nowoczesny sprzęt, aparaturę medyczną i diagnostyczną, w tym do rehabilitacji leczniczej dla pacjentów, którzy przeszli COVID – 19
Dodano: 2023-09-07