Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg
- Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 3421901, 3421677, 3421576 , fax. 41 3445265, 3445723
- Data zamieszczenia: 2011-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
al. IX Wieków Kielc 3 3
25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, fax. 41 3445265, 3445723
REGON: 29101900500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa stanowiska komputerowego stacjonarnego i drukarki A4 kolor duplex - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem w siedzibie zamawiającego stanowiska komputerowego stacjonarnego i drukarki wg wyszczególnienia:
I. Zestaw komputerowy: komputer z systemem operacyjnym i oprogramowaniem dla Użytkowników Domowych i Małych Firm, klawiatura, mysz, zasilacz awaryjny, monitor 19 cali LCD - 1 zestaw
II. Drukarka A4 kolor duplex, laser lub LED (dodatkowo do drukarki 1 komplet mat. eksploatacyjnych (tonery) o max. wydajności) - 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ.
3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ. Wskazane tam znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie, jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wszystkie wymagania zamawiającego. Wszystkie wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zamawiającego, leży po stronie wykonawcy.
4. Zamawiający wymaga, aby dysk twardy w zestawie komputerowym, na etapie konfiguracji przez wykonawcę został podzielony na dwie partycje - C i D, po 50% każda. Oprogramowanie dostarczone wraz z zestawem komputerowym (system operacyjny i pakiet biurowy) - preinstalowane wraz ze wszystkimi oficjalnymi ServicePack`ami, które go dotyczą.
5. Zamawiający wymaga, aby wykonawca był uprawniony do wprowadzenia do obrotu wszelkiego oprogramowania wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający wymaga, aby wszystkie urządzenia oferowane były fabrycznie nowe, kompletne, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2011 roku, posiadały wymagane prawem atesty i certyfikaty oraz nie wymagały żadnych dodatkowych nakładów i były gotowe do pracy.
7. W okresie gwarancji, w ramach zaoferowanej ceny, wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia serwisu dostarczonego przedmiotu zamówienia oraz wykonywania napraw w siedzibie zamawiającego lub wymieniać na nowy, wolny od wad - w przypadku wystąpienia uszkodzeń powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych.
8. Wymagany przez zamawiającego czas reakcji na serwis dla oferowanego sprzętu- najpóźniej do końca następnego dnia roboczego, w godzinach od 8:00 do 15:00, licząc od chwili zgłoszenia telefonicznego/faksem. Na czas naprawy trwający dłużej niż trzy dni robocze wykonawca zobowiązany będzie do postawienia sprzętu zastępczego, o parametrach nie gorszych niż dostarczony w ramach realizacji zamówienia.
9. Zamawiający wymaga, aby firmy serwisujące posiadały certyfikat ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadały autoryzację producenta sprzętu zaoferowanego przez wykonawcę dot.: komputera, monitora.
10. Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany sprzętu na nowy, wolny od wad w przypadku, gdy wykonane zostaną trzy naprawy gwarancyjne tego samego elementu, a urządzenie nadal nie będzie działać poprawnie, zgodnie z dokumentacją techniczną.
11. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia, zobowiązany będzie do dostarczenia najpóźniej w dniu zawarcia umowy certyfikatów ISO 9001 dla firm serwisujących oraz dokumentów potwierdzających posiadanie autoryzacji producenta danego sprzętu (komputer, monitor). Dyski uszkodzone i wymieniane w ramach obsługi gwarancyjnej pozostają własnością zamawiającego i nie będą zwracane.
12. Zamawiający wymaga, aby oferowany przez wykonawcę model komputera posiadał certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanego modelu komputera z systemem operacyjnym wskazanym w załączniku nr 1 do SIWZ.
13. Dokument o którym mowa powyżej należy złożyć wraz z ofertą.
14. Zamawiający dopuszcza złożenie innych dokumentów potwierdzających odpowiednio stosowanie przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości i stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem.
15. Szczegółowe zasady określające sposób rozliczeń, warunki gwarancji oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w dodatku nr 4 do SIWZ - Wzór umowy.
16. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie części (zakres) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie.
17. Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. W przypadku, gdy wykonawca zostanie wybrany do realizacji zamówienia, podstawą odbioru przedmiotu zamówienia od wykonawcy będzie protokół odbioru i dokonanie rozliczenia dostaw z podwykonawcami.
18. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest siedziba zamawiającego, wskazana w rozdziale I niniejszej SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do rozładunku dostawy w pomieszczeniach wskazanych przez zamawiającego.
19. Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321108
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia przez wykonawców wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach
Dodano: 2015-07-24 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Świętokrzyskiej
Dodano: 2015-07-08 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach
Dodano: 2015-06-12 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach
Dodano: 2015-05-14 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach
Dodano: 2015-04-02 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach
Dodano: 2015-02-03 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNEGO
Dodano: 2014-12-08 - Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych (Nr postępowania: 076/PN/2014)
Dodano: 2014-10-17 - EZ/ZP/16/2014 - ELEKTRONICZNA IDENTYFIKACJA PACJENTA - Zakup i dostawadrukarek do opasek, czytników przewodowych bez powłoki antybakteryjnej, czytników bezprzewodowych z powłoką antybakteryjną oraz opasek identyfikacyjnych dla dorosłej osoby
Dodano: 2014-02-04 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
Dodano: 2013-11-14