Przetargi.pl
Dostawa stanowisk laboratorium podstaw automatyki

Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Akademicka 14
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2155953 , fax. 086 2156601
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
    ul. Akademicka 14 14
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 086 2155953, fax. 086 2156601
    REGON: 45120274000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsip.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa stanowisk laboratorium podstaw automatyki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, niżej wymienionych stanowisk laboratorium podstaw automatyki: ZADANIE NR 1- Stanowisko 1- jednowymiarowy układ regulacji Stanowisko dydaktyczne do badania dowolnego jednowymiarowego układu regulacji procesu z jego fizyczną wizualizacją. Ilość 1 sztuka, CPV 38970000-5 ZADANIE NR 2 - Stanowisko 2 - kaskadowy układ regulacji Stanowisko dydaktyczne do badania dowolnego kaskadowego procesu regulacji z jego fizyczną wizualizacją. Ilość 1 sztuka, CPV 38970000-5 ZADANIE NR 3- Stanowisko 3 - Układ regulacji dwustawnej Stanowisko dydaktyczne do badania dwustawnej regulacji poziomu cieczy z jego fizyczną wizualizacją. Ilość 1 sztuka, CPV 38970000-5 ZADANIE NR 4 - Stanowisko 4 - Regulator PID. Stanowisko dydaktyczne do badania dowolnego procesu z regulacją PID. Ilość 1 sztuka, CPV 38970000-5 Integralną częścią stanowiska musi być programowalny sterownik PID. Stanowisko musi zapewniać możliwości badania każdego parametru oddzielnie oraz parametrów połączonych dowolnego procesu wizualizowanego fizycznie. ZADANIE NR 5- Stanowisko 5 - Zestaw automatyki. Stanowisko dydaktyczne do badania przykładowego zestawu automatyki. Ilość 1 sztuka, CPV 38970000-5 Zestaw ma pozwalać na zilustrowanie istoty sterowania i regulacji oraz badanie ich parametrów na konkretnym przykładzie obiektu regulacji. Stanowisko musi zawierać obiekt regulowany, czujniki, elementy wykonawcze, sterownik programowalny, okablowanie (ewentualnie w postaci magistrali), klawiaturę i wyświetlacz. ZADANIE NR 6 - Stanowisko 6 - Zestaw do badania sensorów i przetworników. Stanowisko do badania sensorów (czujników) i przetworników. Ilość 1 sztuka, CPV 38970000-5 Musi zawierać czujniki: drogi, położenia, prędkości, przyspieszenia, siły, momentu, obrotów, obecności, temperatury, ciśnienia, wilgotności; czujnik piezoelektryczny, oraz analogowo-cyfrowe i cyfrowo-analogowe przetworniki sygnału. Wymienione czujniki i przetworniki mogą być pojedyncze lub łączone w grupy funkcjonalne. W każdym przypadku musi być możliwość niezależnego badania pracy oraz parametrów każdego wymienionego rodzaju czujnika i przetwornika. ZADANIE NR 7- Stanowisko 7 - Zestaw do badania siłowników. Stanowisko dydaktyczne do badania siłowników. Ilość 1 sztuka, CPV 38970000-5 Stanowisko musi zawierać siłowniki: pneumatyczny, hydrauliczny, elektromagnetyczny (cewka), elektromechaniczny (preferowany z przekładnią). Siłowniki mogą działać integralnie lub być komponentem urządzenia. W każdym przypadku musi być możliwość niezależnego badania pracy oraz parametrów każdego wymienionego siłownika. ZADANIE NR 8 - Stanowisko 8 - Zestaw do badania regulacji logicznej, kombinacyjny i sekwencyjny. Stanowisko dydaktyczne do badania regulacji logicznej - kombinacyjnej i sekwencyjnej. Ilość 2 sztuki, CPV 38970000-5 Stanowisko musi zawierać fizyczną wizualizację sekwencyjności i kombinacyjności. Musi też umożliwiać zmianę konfiguracji sekwencyjności i kombinacyjności. ZADANIE NR 9- Stanowisko 9 - Zestaw do badań układów diagnostycznych automatyki. Stanowisko dydaktyczne jako przykładowy kompletny zestaw ukazujący istotę nowoczesnej kompleksowej diagnostyki urządzenia (obiektów automatyki). Ilość 1 sztuka, CPV38970000-5 Preferowany będzie jednozłączowy interfejs diagnozowanego obiektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ( dotyczy wszystkich zadań): 1) Badany proces w ramach stanowiska musi być funkcjonalnie wizualizowany na fizycznym obiekcie, przy czym sam obiekt może być dowolnie dobrany przy spełnieniu warunków funkcjonalności procesu. 2) Przyrządy pomiarowe i wyposażenie dodatkowe wymienione w specyfikacji muszą posiadać parametry zapewniające bezproblemowe funkcjonowanie zestawów i pomiary w oferowanych zestawach dydaktycznych. 3) Stanowiska muszą spełniać warunki BHP jako stanowiska dydaktyczne. 4) Przewodniki metodyczne i instrukcje do przeprowadzania ćwiczeń muszą być dostarczone w języku polskim. 5) Każde stanowisko dydaktyczne w laboratorium podstaw automatyki, musi zawierać: - komponenty fizyczne, elementy sterowania i regulacji, oprogramowanie oraz instrukcję wraz z opisem do przeprowadzenia ćwiczenia (ćwiczeń); - interfejs komunikacyjny do komputera klasy PC. 6) Każde stanowisko dydaktyczne musi umożliwiać: - komputerowe monitorowanie i rejestrowanie badanych parametrów procesów i obiektów; - łatwą zmianę konfiguracji i badanych parametrów za pomocą oprogramowania; - łatwą zmianę miejsca (stanowisko przenośne lub łatwo montowalne); - zasilanie jednofazowe 230V z jednego standardowego gniazdka elektrycznego. Wszelkie potrzebne do pracy stanowiska inne zasilania elektryczne muszą być przetwarzane z zasilania podstawowego poprzez elementy składowe stanowiska. 7) Stanowisko musi mieć maksymalne wielkości gabarytowe umożliwiające ustawienie na stoliku lub podstawie tej samej wielkości (max: 1 m. * 1.5 m). 8) Stanowisko musi być całkowicie autonomiczne (w skład stanowiska muszą wchodzić wszystkie elementy potrzebne do jego prawidłowego działania (ewentualna sprężarka, pompa itp.). 9) Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej o parametrach i właściwościach takich samych bądź lepszych niż określono w SIWZ. Zamawiający dopuszcza stosowanie terminologii (nazw i skrótów) angielskiej przy opisie oferowanego sprzętu. Zgodnie z art.30 ust. 5 Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 10) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy wypełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty specyfikacje techniczną oferowanych urządzeń wraz z opisami technicznymi zawierającymi parametry techniczne, których będzie wynikało, że oferowany sprzęt jest zgodny z wymogami Zamawiającego. 11) Warunki gwarancji: - Wykonawca udzieli pełnej gwarancji na przedmiot dostawy, na okres minimum 12 miesięcy od daty odbioru stanowiska u Zamawiającego. Warunki gwarancji udzielonej przez Wykonawcę nie mogą być gorsze od gwarancji udzielnej przez producenta stanowiska oraz powinny uwzględniać warunki gwarancji określone przez Zamawiającego. - Gwarancja winna obejmować zarówno całe dostarczone stanowisko jak i wszystkie jego elementy, w zakresie wszelkiego rodzaju wad lub usterek zarówno materiałowych, konstrukcyjnych, montażowych w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę. - Okres gwarancji będzie liczony od dnia podpisania pozytywnego protokołu odbioru kompletnego przedmiotu zamówienia i wszelkie koszty związane z naprawą, wymianą wadliwych lub uszkodzonych elementów stanowiska lub - jeśli zaistnieje taka konieczność - wymianą całego stanowiska, poniesie Wykonawca. - Jeśli warunki gwarancji nie określają inaczej, to Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do naprawy sprzętu w miejscu jego zainstalowania, nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia przez użytkownika przedmiotu zamówienia. - Koszty dostawy sprzętu do serwisu oraz jego zwrotu po naprawie do Zamawiającego ponosi Wykonawca. - Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ciągłości serwisu gwarancyjnego w wypadku zakończenia działalności swojego przedsiębiorstwa w czasie, na który została udzielona gwarancja jakości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 389700005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów dostarczonych przez Wykonawców wg formuły spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt.V.1. - treść oświadczenia stanowi załącznik nr 3do SIWZ W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlegania wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pktV.2 ppkt.2 SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokumenty o których mowa w pktV.2 ppkt.3 i 4 SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.VI.1 ppkt 1), VI.1ppkt 2) i VI.1ppkt 3) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2) Dokumenty o których mowa w pkt VI.2 ppkt 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokumenty, o których mowa w pkt VI.2 ppkt 2) i ppkt 3 ) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 1) Oświadczenie wymienione w pkt VI ppkt 1) winno być przedłożone w imieniu wszystkich Wykonawców. 2) Dokumenty wymienione w pkt. VI.1.(1-3). winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę wchodzącego w skład konsorcjum lub każdego ze wspólników spółki cywilnej. 3) Dla podmiotu wiodącego - lidera- musi być dołączone pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez przedstawicieli (osoby uprawnione do reprezentowania firmy) wszystkich podmiotów występujących wspólnie. Podmiot wiodący - lider - wskazany w pełnomocnictwie i przekładający ofertę zobowiązany jest do przedłożenia wszystkich dokumentów wymienionych w pkt VI. 4) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 5) Uczestnik konsorcjum nie może złożyć oferty odrębnej. Wszystkie dokumenty powinny być przygotowane w sposób umożliwiający prawidłową ocenę każdego uczestnika konsorcjum. 6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsip.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach