Przetargi.pl
Dostawa stali na budowę budynku mieszkalno - usługowego w Mińsku Mazowieckim.

Podlaska Instytucja Gospodarki Budżetowej "BIELIK" ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Czerwony Bór, Czerwony Bór 23
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 86 216 36 04 , fax. 86 216 31 49
  • Data zamieszczenia: 2012-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podlaska Instytucja Gospodarki Budżetowej "BIELIK"
    Czerwony Bór 23 23
    18-400 Czerwony Bór, woj. podlaskie
    tel. 86 216 36 04, fax. 86 216 31 49
    REGON: 20041123400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.igbbielik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa stali na budowę budynku mieszkalno - usługowego w Mińsku Mazowieckim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Dostawa stali według wyszczególnienia z pkt 2 na budowę budynku mieszkalno - usługowego w Mińsku Mazowieckim, ul. Piłsudskiego róg ul. Wyszyńskiego. 2. L.p. Nazwa asortymentu J.m. Ilość 1 Stal fi 6 mm A III N (B 500 SP) t 0,1 2 Stal fi 8 mm A III N (B 500 SP) t 5 3 Stal fi 10 mm A III N (B 500 SP) t 63,5 4 Stal fi 12 mm A III N (B 500 SP) t 22 5 Stal fi 16 mm A III N (B 500 SP) t 32,6 6 Stal fi 20 mm A III N (B 500 SP) t 3,4 7 Stal fi 25 mm A III N (B 500 SP) t 2 3. Warunki jakie musi spełnić przedmiot dostawy i warunki dostawy: 1) Przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednie certyfikaty lub deklaracje zgodności zgodne z aprobatami lub polskimi normami i spełniać wymogi określone przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych. 2) Wykonawca wraz z dostawą dostarczy dokumenty, potwierdzające spełnianie przez dostarczaną stal żądanych parametrów. 3) Dostawa stali będzie realizowana przez Wykonawcę własnym transportem przystosowanym do dostaw i wyładunku stali. 4) Dostawy będące przedmiotem zamówienia będą realizowane przez Wykonawcę w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, z tym że Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu dostawy w przypadku zaistnienia okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć. 5) Zamawiający w terminie 14 dni roboczych licząc od dnia dostawy ma prawo reklamować przedmiot dostawy. 6) Na rozpatrzenie reklamacji Wykonawca ma 2 dni robocze. 7) W przypadku uznania reklamacji Wykonawca w ciągu 2 dni roboczych usunie zgłoszone nieprawidłowości poprzez : uzupełnienie dostawy w przypadku rozbieżności w ilości lub - wymieni na własny koszt poprzez usunięcie poprzedniego i dostarczenie nowego towaru w przypadku zakwestionowania jakości. 8) Reklamacje Zamawiający będzie zgłaszał pocztą lub faksem za potwierdzeniem, do osoby wskazanej przez Wykonawcę. 9) Nie udzielenie odpowiedzi na złożoną reklamację w ciągu 2 dni robocze od dnia jej otrzymania przyjmuje się za uznanie reklamacji. 10) Wykonawca udzieli nie krótszej niż 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia na zasadach ogólnych. 11) W przypadku, gdy Wykonawca nie uzna reklamacji jakościowej - Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazania zakwestionowanego towaru do specjalistycznego laboratorium celem zbadania. W przypadku, gdy zastrzeżenia Zamawiającego zostaną potwierdzone, Zamawiający obciąży kosztami badania Wykonawcę oraz naliczy karę umowną, a także obciąży Wykonawcę kosztami wszelkich napraw, zmian i innych dodatkowych kosztów jakie poniósł Zamawiający w wyniku dostarczenia nieodpowiadającej normom i wymaganiom stali. HARMONOGRAM DOSTAW STALI ZBROJENIOWEJ HARMONOGRAM DOSTAW STALI ZBROJENIOWEJ ETAP I 25.05.2012 r. 1. fi 6 100 kg 2. fi 8 2150 kg 3. fi 10 18550 kg 4. fi 12 5950 kg 5. fi 16 11300 kg 6. fi 20 1000 kg RAZEM: 39050 kg ETAP II 18.06.2012 r. 1. fi 8 1000 kg 2. fi 10 13150 kg 3. fi 12 7350 kg 4. fi 16 8240 kg 5. fi 20 1000 kg RAZEM: 30740 kg ETAP III 18.07.2012 r. 1. fi 8 500 kg 2. fi 10 11100 kg 3. fi 12 3500 kg 4. fi 16 5210 kg 5. fi 20 1150 kg 6. fi 25 1000 kg RAZEM: 22460 kg ETAP IV 10.08.2012 r. 1. fi 8 350 kg 2. fi 10 12700 kg 3. fi 12 4000 kg 4. fi 16 5850 kg 5. fi 20 250 kg 6. fi 25 1000 kg RAZEM: 24150 kg ETAP V 05.09.2012 r. 1. fi 8 1000 kg 2. fi 10 8000 kg 3. fi 12 1200 kg 4. fi 16 2000 kg RAZEM: 12200 kg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 146220007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igbbielik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach