Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki ogłasza przetarg
- Adres: 10-575 Olsztyn, Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5232373 , fax. 089 5232278
- Data zamieszczenia: 2009-09-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki
Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9 7/9
10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5232373, fax. 089 5232278
REGON: 00051431900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa stacjonarnego urządzenia rentgenowskiego do prześwietlania bagażu dla Izby Celnej w Olsztynie na Drogowe Przejście Graniczne w Grzechotkach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa stacjonarnego urządzenia rentgenowskiego do prześwietlania bagażu dla Izby Celnej w Olsztynie na Drogowe Przejście Graniczne w Grzechotkach. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - załącznik nr 5. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385810001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; tj. figurują we właściwym rejestrze/ewidencji działalności gospodarczej oraz posiadają zezwolenie Ministerstwa Finansów na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski we wszystkich grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia, lub są zwolnione z obowiązku posiadania niniejszego zezwolenia na podstawie odrębnych przepisów. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Ocena spełniania w/w warunków będzie dokonana na podstawie analizy złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, winni złożyć następujące dokumenty: 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ); 2. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 i nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, 3. w przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć upoważnienie dla osoby uprawnionej do podpisania oferty - wzór upoważnienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 4. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. w celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykaz wykonanych zamówień tożsamych - minimum 1 dostawa o wartości minimum 200 000,00 zł - wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje, pozytywnie podpisany przez obie strony protokół odbioru). 6. w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego - Formularz zgodności stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.olsztyn.pl ; www.olsztyn.uc.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną