Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-290 Lublin, ul. Doświadczalna 4
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 7445061 w. 110 , fax. 081 7445067
- Data zamieszczenia: 2013-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
ul. Doświadczalna 4 4
20-290 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 7445061 w. 110, fax. 081 7445067
REGON: 00032638000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipan.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytut naukowy Polskiej Akademii Nauk
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa stacji roboczej o dużej mocy obliczeniowej dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, w ramach realizacji Projektu Unowocześnienie reflektometrycznego miernika do selektywnego pomiaru wilgotności materiałów porowatych. A-2401-34/13 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa stacji roboczej o dużej mocy obliczeniowej dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, w ramach realizacji Projektu Unowocześnienie reflektometrycznego miernika do selektywnego pomiaru wilgotności materiałów porowatych, dofinansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach Programu Badań Stosowanych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nieregenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, kompletnego i gotowego do użycia (tj. bez żadnych zbędnych i dodatkowych inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich. 2. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi spełniać parametry techniczne i użytkowe, możliwość zastosowania i funkcjonalność - zawarte w niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy wraz z instrukcją obsługi, licencjami do zainstalowanego oprogramowania, certyfikatami producenta, kartami gwarancyjnymi przedmiotu umowy. 4. Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udziela gwarancji na okres minimum 36 miesięcy. 5. Bieg okresu gwarancji rozpoczyna się od dnia następnego po dniu podpisania przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 6. Warunki gwarancji: 6.1 serwis gwarancyjny świadczony będzie w miejscu użytkowania przedmiotu umowy; w przypadku niemożności dokonania naprawy na miejscu i konieczności dostarczenia przedmiotu umowy do producenta lub autoryzowanego przez niego punktu serwisowego - koszty dostarczenia do producenta lub autoryzowanego punktu serwisowego oraz od producenta lub autoryzowanego punktu serwisowego do miejsca instalacji pokrywa Wykonawca, 6.2 czas reakcji na zgłoszoną reklamację gwarancyjną - do końca następnego dnia roboczego; 6.3 naprawa gwarancyjna przedmiotu zamówienia będzie realizowana przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta; 6.4 w przypadku naprawy trwającej dłużej niż 48 godzin (licząc od dnia przesłania zgłoszenia przez Zamawiającego faksem lub e-mailem), Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu na okres naprawy gwarancyjnej towar zastępczy; 6.5 w przypadku awarii dysków twardych dysk pozostaje u Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązuje się wykonać naprawę gwarancyjną w terminie nie dłuższym niż 14 dni licząc od dnia przesłania zgłoszenia przez Zamawiającego faksem lub e-mailem. 8. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas naprawy przedmiotu zamówienia, przy czym Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji także po jej upływie, jeżeli zgłoszenie wady miało miejsce przed jej upływem. 9. W okresie gwarancji, wszelkie koszty związane w szczególności z: obsługą serwisową, naprawami, modyfikacjami, oględzinami, ekspertyzami, załadunkiem, transportem, rozładunkiem, dojazdami itp., ponosi Wykonawca. 10. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi na zasadach ogólnych z tym, że okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. Rozwiązania równoważne: 1. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne. 2. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale IV oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. w załączniku nr 1 do SIWZ, których parametry techniczne i funkcjonalne są identyczne lub lepsze niż wskazane w ww. zał. do SIWZ. 3. Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy, producenci mają na celu określenie klasy produktu będącego opisem przedmiotu zamówienia i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 4. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302110001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipan.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla URSUS S.A.
Dodano: 2016-04-04 - BZP/PN/200/2014 Dostawa zestawu serwerowego na potrzeby Wydziału Elektrotechniki i Informatyki Politechniki Lubelskiej.
Dodano: 2014-10-16 - BZP/PN/172/2014 Dostawa zestawu serwerowego na potrzeby Wydziału Elektrotechniki i Informatyki Politechniki Lubelskiej.
Dodano: 2014-09-12 - Dostawa sprzętu teleinformatycznego (serwera) niezbędnego do wyposażenia modernizowanego budynku nr 107 na terenie Komendy Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej (spr. 64/13)
Dodano: 2013-11-28 - Zakup i dostawę zestawów komputerowych oraz tablic interaktywnych i zestawów pomocy dydaktycznych (rzutnik multimedialny, tablica na statywie)
Dodano: 2011-12-28 - Zakup, dostawę oraz instalację zestawów komputerowych, sprzętu multimedialnego i zestawów mebli dla uczniów Gminy Tarnogród
Dodano: 2011-11-29 - Zakup, dostawę oraz instalację zestawów komputerowych, sprzętu multimedialnego i zestawów mebli dla uczniów dla Gminy Tarnogród
Dodano: 2011-11-16