Przetargi.pl
Dostawa stacji graficznych z monitorami na potrzeby Wydziału Geodezji i Katastru Starostwa Powiatowego w Piasecznie.

Starostwo Powiatowe w Piasecznie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7572741 , fax. 022 7371158
  • Data zamieszczenia: 2014-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Piasecznie
    ul. Chyliczkowska 14 14
    05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie
    tel. 022 7572741, fax. 022 7371158
    REGON: 01327098500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa stacji graficznych z monitorami na potrzeby Wydziału Geodezji i Katastru Starostwa Powiatowego w Piasecznie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wraz z transportem) na potrzeby Wydziału Geodezji i Katastru Starostwa Powiatowego w Piasecznie stacji graficznych z monitorami, zwanych dalej sprzętem, o parametrach minimalnych i konfiguracji opisanych w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamówienie składa się z dostawy stacji graficznych i monitorów (3 części): część 1a) stacje graficzne - Ilość: 6 szt. część 1b) monitory LCD 24 cali - Ilość: 6 szt. część 1c) monitory LCD 29 cali - ilość: 3 szt. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany zgodnie z normami ISO 9001 i ISO 14001 oraz posiadać wszelkie niezbędne do normalnego funkcjonowania instrukcje i certyfikaty w języku polskim, licencje na oprogramowanie, certyfikaty Microsoftu (dla stacji graficznych), deklaracje zgodności CE i oznakowanie zgodności CE, certyfikaty Energy Star oraz sterowniki do zainstalowanych w stacjach i urządzeniach komponentów. Sprzęt, który będzie dostarczony w ramach realizacji zamówienia musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych, zapewniających w szczególności realizację świadczeń gwarancyjnych. Serwis sprzętu musi być realizowany zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302140002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 700 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.piaseczno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach