Pomorska Akademia Medyczna ogłasza przetarg
- Adres: 70-204 Szczecin, ul. Rybacka 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4800703 , fax. 091 4800705
- Data zamieszczenia: 2009-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Pomorska Akademia Medyczna
ul. Rybacka 1 1
70-204 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4800703, fax. 091 4800705
REGON: 00028888600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa stacji do wylewania parafiny i procesora tkankowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Stacji do wylewania parafiny - 1 kpl. Procesor tkankowy - 1 kpl - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 330000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówieniach publicznych, 2)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, 2.W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków wykonawca przedstawia w ofercie dokumenty określone w §8. 3.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o znajdujące się w ofercie wykonawcy dokumenty. 4.Ocena spełniania warunków uczestnictwa w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie spełnia/nie spełnia. 5.Oferty wykonawców nie spełniających warunków udziału w postępowaniu zostaną odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca załączy do wypełnionego Formularza oferty - Załącznik nr 1 (wg załączonego wzoru do SIWZ) następujące oświadczenia i dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ; 3)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4)parafowany projektu umowy, Część II SIWZ - wg załączonego wzoru; 5)wypełniona specyfikacja techniczna aparatu, Część III SIWZ - wg załączonego wzoru; 6)zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - deklaracja zgodności CE; 7)autoryzacja producenta na prowadzenie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ams.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaopatrzenie Apteki WSPR Szczecin w ośmiu pakietach , dla potrzeb WSPR Szczecin .
Dodano: 2016-03-08 - Zaopatrzenie Apteki WSPR Szczecin w ośmiu pakietach przez okres 12 miesięcy
Dodano: 2015-04-22 - Zaopatrzenie Apteki WSPR Szczecin w paski do badania poziomu glikemii wraz z kompatybilnymi glukometrami ,których cena wliczana jest w cenę pasków przez okres 12 miesięcy
Dodano: 2014-05-28 - Zaopatrzenie Apteki WSPR Szczecin w dziewięciu pakietach przez okres 12 miesięcy
Dodano: 2014-04-15 - Implanty i różny sprzęt medyczny I/13/2013
Dodano: 2013-12-02 - Zaopatrzenie Apteki WSPR Szczecin w ośmiu pakietach przez okres 12 miesięcy
Dodano: 2013-04-05 - Zaopatrzenie Apteki WSPR Szczecin w leki przez okres jednego roku
Dodano: 2012-06-04 - Zaopatrzenie Apteki WSPR w ośmiu pakietach przez okres 12 miesięcy
Dodano: 2012-04-19 - Dostawa sprzetu medycznego na doposażenie 10 ambulansów sanitarnych Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Szczecinie
Dodano: 2011-12-30 - Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
Dodano: 2011-11-18