Politechnika Warszawska Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych ogłasza przetarg
- Adres: 00-665 Warszawa, ul. Nowowiejska 15/19
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-22 234 51 01 , fax. 0-22 234 58 97
- Data zamieszczenia: 2013-10-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Warszawska Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych
ul. Nowowiejska 15/19 15/19
00-665 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 0-22 234 51 01, fax. 0-22 234 58 97
REGON: 00000155400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa stabilizowanych stołów optycznych z wyposażeniem Postępowanie nr WEITI/103/BZP/2013/1030 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 szt. różnych stabilizowanych stołów optycznych z wyposażeniem oraz 2 komplety podpór do stołów optycznych i 2 szt. pompki nożnej lub kompresora do blatów posiadanych przez Zamawiającego. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: - Stoły i wyposażenie muszą być produktem wysokiej jakości, nowe bez śladów użytkowania, wolne od wad materiałowych i prawnych. - Stoły i wyposażenie muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. - Dostarczone stoły i wyposażenie muszą zawierać wszystkie niezbędne elementy umożliwiające rozpoczęcie pracy takie jak np. kable, podłączenia, itp. Szczegółowe określenie zakresu gwarancji i serwisu oraz pełen opis techniczny dla przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony do siedziby Użytkowników tj.: Politechnika Warszawska, Wydz. Elektroniki i Technik Informacyjnych, Instytut Mikroelektroniki , 00-662 Warszawa, ul. Koszykowa 75, pok. 032B i 033 w piwnicy budynku. Ze względu na wymiary stołów nie jest możliwy transport windą osobową. Możliwe wniesienie stołów oknem znajdującym się w sąsiadującym z laboratoriami pomieszczeniu z oknami na poziomie ulicy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391800007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia meblowego dla Wydziału Fizyki UW (WF-37-01/16)
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa, montaż i ustawienie mebli laboratoryjnych w podziale na pakiety, znak sprawy - AEZ/S-108/2016
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa, montaż i ustawienie mebli laboratoryjnych do Katedry i Zakładu Technologii Leków i Biotechnologii Farmaceutycznej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy - AEZ/S-022/2016
Dodano: 2016-02-10 - Dostawa, montaż i ustawienie mebli laboratoryjnych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego do jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety, znak sprawy - AEZ/S-154/2015
Dodano: 2015-12-31 - Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie
Dodano: 2015-12-07 - Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie
Dodano: 2015-11-24 - Przedmiotem zamówienia jest zakup zestawu mebli do użytku laboratoryjnego stanowiących wyposażenie pomocnicze Pracowni Utrwalania Żywności Wysokim Ciśnieniem
Dodano: 2015-11-09 - Zakup mebli laboratoryjnych stanowiących wyposażenie pomocnicze Pracowni Linii Prototypowej Wysokociśnieniowego Utrwalania Żywności
Dodano: 2015-10-27 - Dostawa, montaż i ustawienie mebli laboratoryjnych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego do jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety, znak sprawy - AEZ/S-120/2015
Dodano: 2015-08-04 - Zakup zestawu mebli laboratoryjnych do wyposażenia Pracowni Biofizycznej
Dodano: 2015-08-04