Jednostka Wojskowa 4217 ogłasza przetarg
- Adres: 44-121 Gliwice, ul. Andersa 47
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0-32 46 14 371 , fax. 0-32 46 14 230, 46 14 231
- Data zamieszczenia: 2009-08-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4217
ul. Andersa 47 47
44-121 Gliwice, woj. śląskie
tel. 0-32 46 14 371, fax. 0-32 46 14 230, 46 14 231
REGON: 24076379800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.4wog.mil.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków utrzymania czystości, higieny i dezynfekcji - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywna dostawę środków czystości, higieny I dezynfekcji dla potrzeb JW 4217 Gliwice z podziałem na 2 części. Część I- Dostawę środków do utrzymania higieny bloku żywnościowego i materiałów jednorazowego użytku dla Służby Żywnościowej Część II-Dostawę środków specjalistycznych do utrzymania higieny bloku żywnościowego dla Służby Żywnościowej Wszystkie środki higieny ,czystości i dezynfekcji dostarczone do Zamawiającego winny posiadać okres przydatności do użytku (gwarancji) nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia. Opakowania jednostkowe i zbiorcze towaru będą odpowiadać wymogom norm określonych dla danych produktów. Produkty oferowane będą fabrycznie nowe, wysokiej jakości i odpowiadające normom bezpieczeństwa w zakresie wpływu na zdrowie ludzi i środowiska - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398300009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, oraz przedstawia: najniższą cenę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników. -Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy, oświadczenie wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.4wog.mil.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawę środków czystości
Dodano: 2016-06-29 - 7/PN/DEG/AM/2016 - Dostawa artykułów i środków do utrzymania higieny i czystości w SP ZOZ Szpitalu Psychiatrycznym w Toszku.
Dodano: 2016-05-20 - ZP-2380-44-39/2016 Zakup środków czystości i materiałów do utrzymania czystości dla KWP w Katowicach i jednostek terenowych garnizonu śląskiego Policji oraz CBŚP i BSW
Dodano: 2016-03-11 - Przedmiotem zamówienia jest: Część 1- zakup i sukcesywna dostawa środków czystości do Żłobka Miejskiego im. Tadeusza Więcka w Mikołowie. Część 2- zakup i dostawa żarówek do Żłobka Miejskiego im. Tadeusza Więcka w Mikołowie. Część 3- zakup i dostawa akcesoriów do kalkulatora do Żłobka Miejskiego im. Tadeusza Więcka w Mikołowie.
Dodano: 2016-02-09 - DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI 2 - powtórka
Dodano: 2015-12-15 - DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI 2
Dodano: 2015-11-13 - Dostawy środków czystości
Dodano: 2015-11-03 - DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
Dodano: 2015-09-23 - Dostawa środków do utrzymania czystości i pielęgnacji dla Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/D/15/61/MW
Dodano: 2015-08-27 - Sukcesywna dostawa środków czystości do Żłobka Miejskiego im. Tadeusza Więcka w Mikołowie
Dodano: 2015-08-05