Przetargi.pl
Dostawa środków smarnych dla Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółki z o.o. w Koszalinie

Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-736 Koszalin, ul. Gnieźnieńska 9
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3423021 , fax. 094 3422768
  • Data zamieszczenia: 2009-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie
    ul. Gnieźnieńska 9 9
    75-736 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3423021, fax. 094 3422768
    REGON: 33055750800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków smarnych dla Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółki z o.o. w Koszalinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa dla Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółki z o.o. w Koszalinie produktów olejowo-smarnych do pojazdów użytkowych, w asortymencie i ilościach jak niżej: 1. Olej silnikowy - SAE 10W40, litr 15 000; 2. Olej silnikowy - SAE 5W30 litr 1 200; 3. Olej przekładniowy - SAE 80W90 litr 2 100; 4. Olej przekładniowy - ATF litr 6 000; 5. Olej syntetyczny do przekładni automatycznych litr 900; 6. Smar wysokojakościowy półpłynny do układu centralnego smarowania kg 300; 7. Smar do smarowania piast kg 300; 8. Olej do układów hydraulicznych i przekładni litr 205. II.Produkty olejowo-smarne muszą spełniać wymagania: 1) Olej silnikowy - SAE 10W40, a) klasa jakości według ACEA:E7/E5/E4;wg. API CI-4; b) klasa lepkości 10W40; c) aprobata MAN M 3277; MB APROVAL 228.5; d) wskaźnik lepkości: nie mniejszy niż 145; e) charakterystyka produktu potwierdzona atestem, zgodność z normą potwierdzona przez producenta; f) mieszalny z dotychczas stosowanym olejem - Titan Cargo 1040MC. g) dostawa w pojemnikach o pojemności 205l. 2) Olej silnikowy - SAE 5W30, a) klasa jakości według ACEA:E7/E5/E4; b) klasa lepkości 5W30; c) aprobata SCANIA LDF; MAN M3277, MB APROVAL 228.5; d) wskaźnik lepkości: nie mniejszy niż 150; e) charakterystyka produktu potwierdzona atestem, zgodność z normą potwierdzona przez producenta; f) mieszalny z dotychczas stosowanym olejem Titan Cargo SL 5W-30. g) dostawa w pojemnikach o pojemności około 205l. 3) Olej przekładniowy - SAE 80W90, a) klasa jakości według API GL-4 / GL-5; b) klasa lepkości wg SAE 80W90; c) aprobata MAN 3343 M; ZF TE-ML02B,05A,12E,16B,17B,19B,21A d) wskaźnik lepkości: nie mniejszy niż 92; e) charakterystyka produktu potwierdzona atestem, zgodność z normą potwierdzona przez producenta; f) mieszalny z dotychczas stosowanym olejem Titan Supergear 80W-90MC. g) dostawa w pojemnikach o pojemności około 205l. 4) Olej przekładniowy - ATF a) aprobata: ZF-TE-ML 02F, 03D, 04D, 14A, 17C, MAN 339 TYP V1, Man 339 Typ Z1, VOITH 55.6335.36; b) klasa jakości: GM Dexron II lub GM Dexron III; c) wskaźnik lepkości; minimum 160; d) temperatura płynięcia nie wyższa niż -42 stopnie C; e) lepkość w temperaturze 100 stopni C minimum 7,0 mm2/sek; f) mieszalny z dotychczas stosowanym olejem Titan ATF 3000. g) dostawa w pojemnikach o pojemności około 205l. 5) Olej syntetyczny do przekładni automatycznych a) aprobata: ZF-TE-ML 04D, 09X, 14B,16L, MAN 339 TYP V2, Man 339 Typ Z2, VOITH 55.6335.36 b) klasa jakości: GM Dexron II lub GM Dexron III; c) wskaźnik lepkości; minimum 212; d) temperatura płynięcia nie wyższa niż -60 stopni C; e) lepkość w temperaturze 100 stopni C minimum 7,0 mm2/sek; f) mieszalny z dotychczas stosowanym olejem Titan ATF 5000SL. g) dostawa w pojemnikach o pojemności około 205l. 6) Smar wysokojakościowy półpłynny do układu centralnego smarowania, a) klasa konsystencji NLGI 000 lub 00; b) aprobata MAN 283Li-P00/000; MB APROVAL 264.0; c) minimalny zakres temperatury pracy: od -40 stopni C do +120 stopni C; d) minimalna temperatura kroplenia: 155 stopni C,(według DIN ISO 2176); e) ciśnienie płynięcia w temperaturze -30 stopni C: max.6kp (według DIN51805). f) dostawa w pojemnikach o pojemności około 25 kg. 7. Smar do smarowania piast - musi posiadać aprobatę MAN 284 Li-H 2, ZF TE-ML 12. dostawa w pojemnikach o pojemności około 25 kg . 8. Olej do układów hydraulicznych i przekładni według ISO - VG32. dostawa w pojemnikach o pojemności około 205l III.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: a. realizował dostawy sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego w ciągu 4 dni roboczych, licząc od dnia następnego od dnia złożenia zamówienia; b. do każdej dostawy środków smarnych dołączył stosowne świadectwo jakości; c. na koszt własny - dostarczał środki smarne w opakowaniach zwrotnych i odbierał puste opakowania po dostarczonych wcześniej produktach; d. dostarczył produkty, które nie zawierają substancji o działaniu rakotwórczym i prawdopodobnie rakotwórczym w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Zdrowia i opieki Społecznej z dnia 11września 1996 r. (Dz.U. Nr 121 poz.571). IV.Do oferty należy dołączyć wymagane atesty, świadectwa jakości, karty charakterystyki substancji niebezpiecznej lub preparatu niebezpiecznego, dokument potwierdzający dopuszczenie według normy producenta pojazdu. V.Do oferty należy dołączyć ekspertyzy niezależnych jednostek, potwierdzające możliwość mieszania olejów i smarów obecnie stosowanych przez Zamawiającego. W przypadku braku takich ekspertyz, do oferty należy dołączyć oświadczenie, że Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z wymianą i utylizacją stosowanych przez Zamawiającego środków smarnych podlegających wymianie na oferowany zamiennik
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 092110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi dla swej ważności być zabezpieczona wadium w wysokości 5.500,00 zł. (słownie złotych: pięć tysięcy pięćset).Termin ważności wadium - od terminu składania ofert do terminu związania ofertą (z zastrzeżeniem pkt.4 ppkt c). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie pieniężnej musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu (przed godziną) składania ofert. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć do oferty w oryginale. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu; b. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych ; d. gwarancjach ubezpieczeniowych ; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 4.Gwarancja bankowa lub gwarancja ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać, - co najmniej następujące warunki: a. Ustalać beneficjenta gwarancji, tj. jego nazwę i adres; b. określać kwotę gwarantowaną w złotych; c. określać termin ważności gwarancji (termin ważności gwarancji winien być dłuższy o 15 dni od terminu związania z ofertą); d. określać przedmiot gwarancji, nazwę i numer zamówienia wynikający ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz tytuł (np. wadium); e. być gwarancją samoistną, nie odwoływalną i bezwarunkową, płatną na każde żądanie). 5.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać przelewem na rachunek: BANK MILLENNIUM O/KOSZALIN 75116022020000000061750721. z opisem wadium - przetarg nieograniczony nr NT-LK-2210-23-02/09 (dostawa środków smarnych). 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a. upłynął termin związania ofertą; b. zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c. zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 7. Z zastrzeżeniem pkt 9, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b. który został wykluczony z postępowania; c. którego oferta została odrzucona. 8.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 wymienionej ustawy, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, wymienionej ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; d. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy spełniający wymogi Art. 22 pkt 1 i nie wykluczeni na podstawie Art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wraz z późniejszymi zmianami oraz spełniający wymogi SIWZ. 2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie w prowadzeniu działalności będącej przedmiotem zamówienia. Jako niezbędne doświadczenie Zamawiający uzna wykonanie przez Wykonawcę minimum trzech dostaw odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, każda o wartości brutto, co najmniej 80% wartości brutto oferty. 3.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają polisę OC. Wymagana suma ubezpieczenia nie mniejsza niż 100 000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy). Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie analizy i weryfikacji przedstawionych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ) wykonawcy dotyczące Art. 22 ust. 1 pkt. 1,2,3,4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych wraz z późniejszymi zmianami to jest, że: a. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. .znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. (Nie dopuszcza się składania oświadczeń w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). 2.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, c. wykaz (załącznik nr 3 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom i usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy i usługi zostały wykonane należycie. Jako niezbędne doświadczenie Zamawiający uzna wykonanie przez Wykonawcę minimum trzech dostaw odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, każda o wartości brutto, co najmniej 80% wartości brutto oferty. d. polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wymagana suma ubezpieczenia nie mniejsza niż 100 000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy). W przypadku upływu terminu ważności polisy w trakcie realizacji umowy Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy, na tych samych warunkach, na 7 dni przed upływem terminu obowiązywania poprzedniej polisy pod rygorem rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym z upływem ważności polisy. w przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia wspólnie przez dwóch lub więcej Wykonawców dokumenty wymienione w punkcie 6 SIWZ muszą złożyć wszyscy Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia. Wymienione dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, osobę działającą w jego imieniu lub notariusza. (Zamawiający wymaga, aby każda strona kserokopii była poświadczona za zgodność z oryginałem). Dokumenty składane w języku obcym muszą być przetłumaczone przez przysięgłego tłumacza na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzk.koszalin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach