Przetargi.pl
Dostawa środków piorących i dezynfekcyjnych do prania wodnego wraz z dzierżawą urządzenia dozującego środki piorące i dezynfekcyjne

Wojskowy Instytut Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, ul.Szaserów 128
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 681-67-49 , fax. 022 681-67-49
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Instytut Medyczny
    ul.Szaserów 128 128
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 681-67-49, fax. 022 681-67-49
    REGON: 01529448700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wim.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków piorących i dezynfekcyjnych do prania wodnego wraz z dzierżawą urządzenia dozującego środki piorące i dezynfekcyjne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Proszek do prania wstępnego i zasadniczego z zawartością wybielaczy - 10.080 kg., specjalny enzymatyczny środek piorący, technologia dezynfekcji w temp. 40 st. C - 220 kg., środek do usuwania naturalnych zabrudzeń olejowych, tłuszczy, kału - 370 kg., środek do dezynfekcji białych i kolorowych tkanin działający od 40 st. C - 4.900 kg., środek do usuwania plam po pleśni i zabrudzeniach kolorowych gastronomicznych - 180 kg., środek do regulacji środowiska ph i alkaliczność w procesie prania - 96 kg., środek do regulacji środowiska ph w procesie prania - 48 kg., dzierżawa urządzenia dozującego środki piorące - 24 miesiące
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398310006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadają pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia mu potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia przesłanki art. 22 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, zobowiązany jest do dostarczenia nw. dokumentów w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wypełniony załącznik nr 1 do siwz b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia nw. dokumentów w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę a) oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca dysponowanuje lub będzie dysponował urządzeniem dozującym spełniającym nw. wymagania automatyczne urządzenie dozujące środek piorący pompy dozujące środki wspomagające i dezynfekcyjne lance zasysające z sygnalizacją o braku produktu sygnał alarmowy świetlno dźwiękowy sygnalizujący o awarii sygnalizator dozowania środka dezynfekcyjnego sterownik mikroprocesowy z możliwością wydruku i pozyskiwania danych b) wykaz wykonanych trzech dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających ich wartości nie mniejszej niż wartość oferty, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających,że dostawy zostały wykonane należycie. Uwaga Brak jakiegokolwiek oświadczenia lub dokumentu, jak również złożenie go w nieodpowiedniej formie lub o niewłaściwej treści, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ na wynik postępowania, spowoduje wykluczenie go z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wim.mil.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach