Przetargi.pl
Dostawa środków opatrunkowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Strzelcach Opolskich

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Opolska 36a
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4613291-5 , fax. 077 4612763
  • Data zamieszczenia: 2010-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Opolska 36a 36a
    47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie
    tel. 077 4613291-5, fax. 077 4612763
    REGON: 00031158500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.strzelce-op.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków opatrunkowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Strzelcach Opolskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa środków opatrunkowych do Apteki Szpitala w Strzelcach Op. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na 20 pakietów: 1.Siatki, gaza, lignina, wata. 2.Kompresy gazowe. 3.Kompresy włókninowe. 4.Opatrunki do mocowania kaniul, paski do zamykania ran. 5.Opatrunki hypoalergiczne. 6.Opatrunki p/oparzeniowe. 7.Opatrunki i kompresy p/odleżynowe. 8.Opatrunki p/odleżynowe. 9.Opaski, podkłady higieniczne. 10.Opaski gipsowe. 11.Przylepce, bandaże podgipsowe. 12.Serwety jałowe. 13.Folie chirurgiczne. 14.Rękawice jałowe, chirurgiczne. 15.Rękawice jałowe diagnostyczne. 16.Rękawice jałowe, nitrylowe. 17.Tampony, osłony, zestawy-blok op., szorty do kolonoskopii, fartuchy chirurg. 18.Zestawy - OIOM. 19.Maski, czepki, fartuchy. 20.Jednorazowe ubranie dla osób towarzyszących przy porodzie. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania prawa opcji (w górę: +20%, w dół: bez ograniczeń) Informacja o możliwości składania ofert częściowych: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z podziałem zamówienia na pakiety. Informacja o możliwości składania ofert wariantowych: Nie dopuszcza się Szczegółowa specyfikacja produktów, określająca ich rodzaje i ilości, obliczone wg zużycia w ostatnich 12-u miesiącach, a także wymagania jakościowe, znajduje się w Formularzu Cenowym (Zał. nr 3 do niniejszych SIWZ). WARUNKI PRZEDMIOTOWE REALIZACJI ZAMÓWIENIA Wykonawca powinien zaoferować - w przypadku wyrobów medycznych - tylko takie artykuły, które są dopuszczone do obrotu zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r., o Wyrobach Medycznych (Dz. U. Nr 93), oznakowane znakiem CE, będąc w posiadaniu następujących dokumentów: 1)kserokopii, potwierdzonych za zgodność z oryginałem, Deklaracji Zgodności z wymaganiami zasadniczymi tj. dyrektyw UE 93/42 EEC lub 90/385EEC lub 98/79/EEC; 2)w przypadku wyrobów wprowadzonych po raz pierwszy do obrotu pod nazwą własną wytwórcy z siedzibą w Polsce: a)Zgłoszenia do Rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności lub b)Zaświadczenia wydanego przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych. Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o dokonaniu wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych na podstawie zgłoszenia do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE dla którego wystawiono deklarację zgodności. Zamawiający może żądać powyższych dokumentów do przedłożenia w trakcie procedury oceny ofert oraz podczas realizacji umowy.Zamawiający w razie jakichkolwiek wątpliwości zastrzega sobie prawo wnioskowania o złożenie dodatkowych wyjaśnień odnośnie wszystkich materiałów, w tym o przesłanie próbki materiałów celem weryfikacji ich zgodności z treścią SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.2)A. Warunki udziału: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 - spełniają warunki, dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b)posiadania wiedzy i doświadczenia; c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d)sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, co do których brak jest podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust 1. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Zamawiający przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia-niespełnia. 2)Zamawiający oceni spełnianie ww. warunków odpowiednio na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę wraz ofertą dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale 5 SIWZ. 3)Odnośnie braku podstaw do wykluczenia Zamawiający w szczególności będzie wymagał wykazania, że w stosunku do Wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, 4)Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy. 5)Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i pełnomocnictw lub, którzy złożyli dokumenty lub pełnomocnictwa zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2)B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt III.2)A.1. oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych Wykonawca powinien przedłożyć: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1, składanych w Druku Oferty (Zał. Nr 2 do SIWZ), 2.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 24 ustawy, składanych w Druku Oferty (Zał. Nr 2 do SIWZ). 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w miejsce dokumentu, o którym mowa w pkt. 3 Wykonawca składa dokument potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. 5.W przypadku wniesienia oferty wspólnej dodatkowo: a)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu lub w postępowaniu i do zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. b)jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6.Warunki odnośnie pełnomocnictw do reprezentacji Wykonawcy: Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia pełnomocnictwa do podpisania oferty, w oryginale albo kopię potwierdzoną notarialnie - jeżeli osobą podpisującą ofertę nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dodatkowych wyjaśnień, w przypadku wątpliwości, co do prawidłowej reprezentacji przedłożonej oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.strzelce-op.pl (dostęp bezpośredni: www.szpital.strzelce-op.pl/przetargi.htm)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach