Przetargi.pl
Dostawa środków opatrunkowych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. 24 Kwietnia
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 062 566 , fax. 774 062 567
  • Data zamieszczenia: 2020-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. 24 Kwietnia 5
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 774 062 566, fax. 774 062 567
    REGON: 31466100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-szpital.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków opatrunkowych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią formularze cenowe - załączniki nr 2/1 - 2/25 do SIWZ. 2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części/zadania: Zadanie nr 1 - dostawa środków opatrunkowych - wg zał. nr 2/1 do SIWZ, Zadanie nr 2 - dostawa środków opatrunkowych - wg zał. nr 2/2 do SIWZ, Zadanie nr 3 - dostawa środków opatrunkowych jałowych - wg zał. nr 2/3 do SIWZ, Zadanie nr 4 - dostawa opatrunków ocznych - wg zał. nr 2/4 do SIWZ, Zadanie nr 5 - dostawa opatrunków srebrowych i lawaseptyków - wg zał. nr 2/5 do SIWZ, Zadanie nr 6 - dostawa opatrunków specjalistycznych - wg zał. nr 2/6 do SIWZ, Zadanie nr 7 - dostawa opatrunków specjalistycznych - wg zał. nr 2/7 do SIWZ, Zadanie nr 8 - dostawa opatrunków specjalistycznych - wg zał. nr 2/8 do SIWZ, Zadanie nr 9 - dostawa opatrunków specjalistycznych - wg zał. nr 2/9 do SIWZ, Zadanie nr 10 - dostawa plastrów - wg zał. nr 2/10 do SIWZ, Zadanie nr 11 - dostawa przylepców i plastrów - wg zał. nr 2/11 do SIWZ, Zadanie nr 12 - dostawa opatrunków do mocowania kaniul - wg zał. nr 2/12 do SIWZ, Zadanie nr 13 - dostawa opatrunków do mocowania cewników i kaniul - wg zał. nr 2/13 do SIWZ, Zadanie nr 14 - dostawa opatrunków do terapii podciśnieniowej kompatybilnych z aparatem VIVANO - wg zał. nr 2/14 do SIWZ, Zadanie nr 15 - dostawa opatrunków do terapii podciśnieniowej kompatybilnych z aparatem RENASYS GO- wg zał. nr 2/15 do SIWZ, Zadanie nr 16 - dostawa opatrunków do terapii ssąco-płuczącej aparatem VAC KCI - wg zał. nr 2/16 do SIWZ, Zadanie nr 17 - dostawa zestawów jednorazowych do opatrunków - wg zał. nr 2/17 do SIWZ, Zadanie nr 18 - dostawa gazy i opasek - wg zał. nr 2/18 do SIWZ, Zadanie nr 19 - dostawa folii chirurgicznej samoprzylepnej - wg zał. nr 2/19 do SIWZ, Zadanie nr 20 - dostawa pieluchomajtek dla dorosłych - wg zał. nr 2/20 do SIWZ, Zadanie nr 21 - dostawa pieluchomajtek i chusteczek dla dzieci - wg zał. nr 2/21 do SIWZ, Zadanie nr 22 - dostawa gąbek żelatynowych - wg zał. nr 2/22 do SIWZ, Zadanie nr 23 - dostawa gąbek kolagenowych - wg zał. nr 2/23 do SIWZ, Zadanie nr 24 - dostawa materiałów do hemostazy - wg zał. nr 2/24 do SIWZ, Zadanie nr 25 – dostawa podkładów ginekologicznych - wg zał. nr 2/25 do SIWZ. 3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać Deklaracje Zgodności oraz spełniać wymagania odpowiednich norm i przepisów, a w szczególności określonych w: a) Ustawie z 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 175), b) Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 05.11.2010r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 215, poz. 1416), c) Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 17.02.2016r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2016r. poz. 211), d) Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 22.09.2010r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. z 2010r. nr 186, poz. 1252 z późn. zm.), e) Dyrektywie 2007/47/EC z 21.09.2007r. zmieniającej Dyrektywę 93/42/EWG z 14.04.1993r. - dotyczącej wyrobów medycznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: Zadanie nr 1 – 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 gr), Zadanie nr 2 – 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 gr), Zadanie nr 3 – 3.990,00 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset dziewięćdziesiąt 00/100 gr), Zadanie nr 4 – 11,00 zł (słownie: jedenaście 00/100 gr), Zadanie nr 5 – 700,00 zł (słownie: siedemset 00/100 gr) Zadanie nr 6 – 57,00 zł (słownie: pięćdziesiąt siedem 00/100 gr), Zadanie nr 7 – 1.480,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta osiemdziesiąt 00/100 gr), Zadanie nr 8 – 180,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt 00/100 gr), Zadanie nr 9 – 530,00 zł (słownie: pięćset trzydzieści 00/100 gr), Zadanie nr 10 – 6,00 zł (słownie: sześć 00/100 gr) Zadanie nr 11 – 330,00 zł (słownie: trzysta trzydzieści 00/100 gr), Zadanie nr 12 – 148,00 zł (słownie: sto czterdzieści osiem 00/100 gr), Zadanie nr 13 – 2.200,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście 00/100 gr), Zadanie nr 14 – 800,00 zł (słownie: osiemset 00/100 gr), Zadanie nr 15 – 340,00 zł (słownie: trzysta czterdzieści 00/100 gr) Zadanie nr 16 – 560,00 zł (słownie: pięćset sześćdziesiąt 00/100 gr), Zadanie nr 17 – 790,00 zł (słownie: siedemset dziewięćdziesiąt 00/100 gr), Zadanie nr 18 – 310,00 zł (słownie: trzysta dziesięć 00/100 gr), Zadanie nr 19 – 22,00 zł (słownie: dwadzieścia dwa 00/100 gr), Zadanie nr 20 – 420,00 zł (słownie: czterysta dwadzieścia 00/100 gr) Zadanie nr 21 – 19,00 zł (słownie: dziewiętnaście 00/100 gr) Zadanie nr 22 – 35,00 zł (słownie: trzydzieści pięć 00/100 gr), Zadanie nr 23 – 300,00 zł (słownie: trzysta 00/100 gr), Zadanie nr 24 – 228,00 zł (słownie: dwieście dwadzieścia osiem 00/100 gr), Zadanie nr 25 – 85,00 zł (słownie: osiemdziesiąt pięć 00/100 gr). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu przewidzianego na złożenie ofert, określonego w pkt XIV.1 SIWZ. 3. Forma wniesienia wadium (art. 45 ust 6 Pzp): Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w następujących formach: a) pieniądzu (tj. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego); b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy) Wykonawca dołącza do oferty kopię dowodu jego wpłaty. Na poleceniu przelewu zaleca się wpisać numer postępowania przetargowego: AZ-P.2020.6 oraz nr zadania, na które Wykonawca składa ofertę. Wadium w pieniądzu należy wnosić na konto: BGŻ BNP Paribas, numer konta 40 1600 1055 1842 3925 6000 0010. O wniesieniu wadium w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany powyżej. W ofercie (Formularzu Ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ) należy podać numer konta, na jakie Zamawiający dokona jego zwrotu. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń / gwarancji: a) z treści gwarancji / poręczenia winno wynikać: - nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium, - odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp, b) Wymagane jest złożenie oryginału dokumentu (w formie pisemnej w postaci papierowej) wraz z ofertą. 6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania, ponownego wniesienia określa art. 46 Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca: a) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca dołączy do oferty: a) Wypełniony Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), b) Wypełnione odpowiednie Formularze cenowe (załączniki nr 2/1 – 2/25 do SIWZ), c) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (art. 25 ust. 1 pkt 2 Pzp) – dokumenty, o których mowa w pkt III.6 ogłoszenia, d) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, e) Pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w toku postępowania w tym do złożenia oferty albo do złożenia oferty i podpisania umowy (jeżeli dotyczy), f) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy), g) Kopię dowodu wpłaty wadium (złożonego w pieniądzu) lub oryginał (w formie pisemnej w postaci papierowej – rozdz. XI ust. 3 pkt 2-5 oraz ust. 5a). 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, w oryginale (w formie pisemnej w postaci papierowej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach