Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. Oskara Bielawskiego ogłasza przetarg
- Adres: 64-000 Kościan, pl. Paderewskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 655 115 100 , fax. 655 122 296
- Data zamieszczenia: 2020-03-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. Oskara Bielawskiego
pl. Paderewskiego
64-000 Kościan, woj. wielkopolskie
tel. 655 115 100, fax. 655 122 296
REGON: 41104932400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsn.koscian.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków opatrunkowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków opatrunkowych bezpośrednio do Apteki szpitala, wg charakterystyki i szczegółowego wykazu asortymentowego, który zawiera formularz asortymentowo - cenowy podzielony na Zadanie I, Zadanie II i Zadanie III stanowiący załącznik nr 1a-1c. 2.Przedmiot dostawy musi posiadać wymagane prawem świadectwa dopuszczenia do obrotu, świadectwa rejestracji, atesty dopuszczające oferowane produkty do obrotu. Pełna dokumentacja musi zostać przedstawiona Zamawiającemu w ciągu 24 godzin od zażądania przez Zamawiającego. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania w ofercie środków opatrunkowych zamiennych – równoważnych. 4. Dostawa będzie odbywała się okresowo transportem wykonawcy, według każdorazowo zgłoszonego zapotrzebowania po stronie zamawiającego, jednak w terminie nie dłuższym niż 1 dzień od otrzymania zapotrzebowania. 5. Zamawiający nie będzie wyrażał zgody na zamianę wielkości opakowań podanych w SIWZ na jakiekolwiek inne. 6. Zamawiający nie będzie tworzył dodatkowych pakietów (zadań) poza już określonymi w SIWZ. 7. Zamawiający nie wyraża zgody na dokonywanie zmian w zapisach umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. 8. Warunki bezwzględne dla pieluchomajtek dla dorosłych oraz dla majtek chłonnych dla dorosłych zostały opisane w formularzu asortymentowo-cenowym dla zadania I – załącznik nr 1a do SIWZ. 9. Warunki bezwzględne asortymentu opisanego w zadaniu II zostały opisane w formularzu asortymentowo-cenowym dla zadania II – załącznik nr 1b do SIWZ. 10. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 11. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 33141110-4. 12. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedno zadanie, kilka wybranych zadań lub wszystkie zadania. 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 14. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art.67ust.1 pkt 7. 15. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania dostaw przez wykonawcę. 16. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141110-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - zadanie I – 6.600 PLN - zadanie II – 3.100 PLN - zadanie III – 600 PLN - Łącznie w wysokości 10.300 PLN (słownie: dziesięć tysięcy trzysta 00/100 złotych) przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych dla SPZOZ w Grodzisku Wielkopolskim III
Dodano: 2023-05-24 - Sukcesywna dostawa opatrunków
Dodano: 2023-03-23 - Dostawa materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
Dodano: - Materiały opatrunkowe II
Dodano: 2021-02-22 - Dostawa opatrunków standardowych powtórzenie unieważnionych pakietów dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu,
Dodano: 2021-02-11 - Dostawa opatrunków standardowych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J.Strusia w Poznaniu
Dodano: 2021-02-11 - Dostawa opatrunków
Dodano: 2021-01-19 - Materiały opatrunkowe II
Dodano: 2020-12-18 - Dostawa opatrunków
Dodano: 2020-12-04 - Dostawa opatrunków i pieluchomajtek
Dodano: 2020-11-20