Przetargi.pl
DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY ROŚLIN ORAZ REPELENTÓW NA POTRZEBY NADLEŚNICTWA PODANIN

Nadleśnictwo Podanin ogłasza przetarg

  • Adres: 64-800 Chodzież, Podanin 65
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2828019, 2829897, 2810781 , fax. 067 2810785
  • Data zamieszczenia: 2014-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Podanin
    Podanin 65 65
    64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2828019, 2829897, 2810781, fax. 067 2810785
    REGON: 57006446400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_podanin
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY ROŚLIN ORAZ REPELENTÓW NA POTRZEBY NADLEŚNICTWA PODANIN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa środków ochrony roślin oraz repelentów na potrzeby Nadleśnictwa Podanin. 2. W skład zamawianych środków ochrony roślin wchodzą: L.p. Nazwa Ilość J.m. 1 Venzar 500 SC lub równoważny 1 kg 2 Betanal progress 18 l 3 Goltix 8 l 4 Targa super 8 l 5 Roundup max 2 300 kg 6 Glifocyd 360 SL 300 l 3. W skład zamawianych repelentów wchodzą: L.p. Nazwa Ilość J.m. 1 Biotec 5 l 2 Hukinol 1 l 3 Odstraszacz dzik stop 2 l 4. Zamawiający bezwzględnie wymaga aby: a. Roundup max 2 był wyposażony w etykietę, że jest środkiem przeznaczonym do stosowania przez użytkowników profesjonalnych zgodnie z zezwoleniem MRiRW nr R-4/2013 wu z dnia 18.04.2013 r. zgodnie z załącznikiem do zezwolenia. b. Glifocyd 360 SL był wyposażony w etykietę, że jest środkiem ochrony roślin przeznaczonym do stosowania przez użytkowników profesjonalnych zgodnie z zezwoleniem MRiRW nr R-81/2012 z dnia 21.06.2012 r. zgodnie z załącznikiem do zezwolenia. 5. Pozostałe wymagania Zamawiającego: Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi niniejszej SIWZ, w cenie brutto zobowiązany jest ująć wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności koszty opakowań (w tym palet), załadunku, transportu, rozładunku, stawki podatku VAT itp. 6. Dostawa ww. towarów nastąpi w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00, po wcześniejszym ustaleniu konkretnego terminu z przedstawicielem Zamawiającego tj. Leśniczym ds. łowiectwa Panem Michałem Nawrotem - tel. 602 798 429 lub Leśniczym Szkółkarzem Panem Jerzym Cieślikiem - tel. 600 439 812. 7. Dostawa nw. środków ochrony roślin i repelentów nastąpi do magazynu Spółdzielni Kółek Rolniczych w Margoninie, ul. Powstańców Wlkp. 68, 64-830 Margonin: L.p. Nazwa Ilość J.m. 1 Venzar 500 SC lub równoważny 1 kg 2 Betanal progress 18 l 3 Goltix 8 l 4 Targa super 8 l 5 Roundup max 2 300 kg 6 Glifocyd 360 SL 300 l L.p. Nazwa Ilość J.m. 1 Biotec 5 l 2 Hukinol 1 l 3 Odstraszacz dzik stop 2 l 8. Glifocyd 360 SL będzie dostarczony w opakowaniach maksymalnie 20 l. 9. Zgodnie z art. 18 Ustawy z dnia 13 czerwca 2013 r. o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi (Dz. U. z 2013 r., poz. 888) Wykonawca zobowiązany będzie do zorganizowania systemu zbierania odpadów opakowaniowych po zużytych środkach ochrony roślin od Zamawiającego, po każdorazowym zgłoszeniu. 10. Opakowania środków ochrony roślin, repelentów nie mogą wykazywać jakichkolwiek oznak ich naruszenia czy uszkodzenia. 11. Odbiór środków ochrony roślin i repelentów nastąpi na podstawie sporządzonych przez Wykonawców protokołów zdawczo - odbiorczych podpisanych przez Leśniczego Szkółkarza lub Leśniczego ds. łowieckich i Wykonawcę. 12. W protokole będą znajdowały się następujące informacje: nazwa przedmiotu dostawy, ilość dostarczanego towaru, data miejsce przekazania, potwierdzenie pisemne obu stron. 13. Jeden egzemplarz podpisanego przez obie strony protokołu zdawczo - odbiorczego Wykonawca każdorazowo dołącza do faktury dostarczanej do Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 240000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_podanin
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach