Polska Akademia Nauk Zakład Doświadczalny w Kórniku ogłasza przetarg
- Adres: 62-035 Kórnik, ul. Średzka
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 170 155 , fax. 618 170 171
- Data zamieszczenia: 2019-09-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polska Akademia Nauk Zakład Doświadczalny w Kórniku
ul. Średzka 20
62-035 Kórnik, woj. wielkopolskie
tel. 618 170 155, fax. 618 170 171
REGON: 32571300023000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkolkikornickie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inna jednostka organizacyjna bez osobowości prawnej przy PAN Warszawa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków ochrony roślin i nawozów do Gospodarstwa Dziećmierowo w sezonie jesień 2019 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
CZĘŚĆ I: Glifocyd 360SL - 140,0l; Reglone 200SL - 20,0l; Delfin 500SC - 18,0 l; Lentipur Flo 500 SC - 90,0l; Pirimor 500 WG - 1,0kg; CZĘŚĆ II: Wapno granulowane kalkgram - 48,0t; NPK Ultra8 - 15,0t; Korn Kali - 12,0t; Florovit - 20,0l - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24553000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy wykonawca spełnia warunki o których mowa, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; dokument pełnomocnictwa; podpisaną klauzulę informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez Zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną