Przetargi.pl
Dostawa środków ochrony roślin dla Rolniczego Zakładu Doświadczalnego Swojec. Nr sprawy RAP.272.40.2014

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida 25
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3205020 , fax. 71 3205386
  • Data zamieszczenia: 2014-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25 25
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3205020, fax. 71 3205386
    REGON: 00000186700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków ochrony roślin dla Rolniczego Zakładu Doświadczalnego Swojec. Nr sprawy RAP.272.40.2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony roślin dla Rolniczego Zakładu Doświadczalnego Swojec. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 2.1. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu umowy fabrycznie nowego, w oryginalnych opakowaniach producenta nie większych niż w opisie, z nienaruszonymi zabezpieczeniami i oznaczeniami producenta, dopuszczonych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami, zdatnych do użytku przez okres nie mniejszy niż 75% ważności okresu przydatności (określonego przez producenta) licząc od daty dostawy przedmiotowych produktów do Zamawiającego. 2.2. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy przedmiotu umowy bezpośrednio do jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, tj.: Rolniczego Zakładu Doświadczalnego Swojec, ul. Wschodnia 68, 51-513 Wrocław według bieżących potrzeb Zamawiającego. 2.3.Dostawy będą odbywały się w sposób sukcesywny. 2.4.Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi w ciągu 7 dni roboczych. Terminy poszczególnych dostaw będą liczone każdorazowo od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną u Wykonawcy. 2.5.Do każdej partii zamówienia powinny być dołączone etykiety ze wszystkimi informacjami, o których mowa w Ustawie z dnia 8 marca 2013 r. o środkach ochrony roślin. 2.6.Niespełnienie warunku, o którym mowa powyżej spowoduje, iż przedmiot zamówienia nie zostanie przyjęty. 2.7.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt bezpośrednio do siedziby jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, na podstawie złożonego formalnie zamówienia przez pracowników Zamawiającego na piśmie, faxem lub pocztą elektroniczną. Zamówienia będą składane sukcesywnie w okresie trwania niniejszej umowy. 2.8.Odbiór danej partii przedmiotu zamówienia zostanie przeprowadzony w dniu dostawy przedmiotu zamówienia w godzinach od: 7.30 do 15.30. Odbiór przedmiotu zamówienia dokona minimum 1 przedstawiciel. Zamawiającego w obecności, co najmniej 1 przedstawiciela Wykonawcy. 3.Zamawiający zgodnie z art. 36b ust 1 ustawy Pzp żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. 4.Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie prowadzenia postępowania. 5.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, tj. możliwość zmniejszenia ilości asortymentu wskazanego w załączniku nr 6 do SIWZ. Maksymalny zakres przedmiotu zamówienia może zostać pomniejszony o nie więcej niż 30% ogólnej wartości zamówienia tzn. zostanie zrealizowany w co najmniej 70%. W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie proporcjonalnie do faktycznie wykonanej dostawy. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń w stosunku do niezrealizowanej części zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 244500003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną