Przetargi.pl
Dostawa środków ochrony osobistej- rękawic, fartuchów oraz kombinezonów

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-874 Białystok, Poleska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 66 37 344, 85 66 37 345, , fax. 85 66 37 302
  • Data zamieszczenia: 2020-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Białymstoku
    Poleska 89
    15-874 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 66 37 344, 85 66 37 345, , fax. 85 66 37 302
    REGON: 50622576000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków ochrony osobistej- rękawic, fartuchów oraz kombinezonów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest dostawa środków ochrony osobistej- rękawic, fartuchów oraz kombinezonów niezbędnych do zapobiegania, przeciwdziałania i zwalczania COVID-19 i innych chorób zakaźnych, szczegółowo wyspecyfikowanych w Załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar na swój koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego w Białymstoku, w sposób opisany w załączonych wzorach umów, stanowiących Załącznik nr 4a, 4b i 4c do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: a) Część 1 – Rękawice b) Część 2 – Fartuchy ochronne c) Część 3 – Kombinezony ochronne w rozmiarze L, XL, XXL, XXXL Termin realizacji zamówienia: Część 1: Termin realizacji zamówienia sukcesywnie w miarę zapotrzebowania Zamawiającego do 31.03.2021r. lub do wyczerpania kwoty wskazanej we wzorze umowy w § 1 ust. 5 w części 1 stanowiącym Załącznik nr 4a do SIWZ. Dostawa pierwszorazowa min. 60-70% całości asortymentu winna być zrealizowana w terminie maksymalnym 4 dni roboczych od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 28.12.2020 r. Dokładną wielkość dostawy pierwszorazowej określi Zamawiający po podpisaniu umowy. W przypadku gdy w kryterium termin dostawy pierwszorazowej Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji to w ramach umowy będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie. Dostawy sukcesywne pozostałej części asortymentu, wg bieżących potrzeb Zamawiającego do magazynu, do dnia 31.03.2021 r. Dostawy sukcesywne będą realizowane będą w terminie maksymalnie do 4 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia. W przypadku gdy w kryterium terminu dostaw kolejnych, Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji, to w ramach umowy, będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie. Zamówienia składane przez Zamawiającego będą wynikać z bieżących i uzasadnionych potrzeb, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w załącznikach do SIWZ. Część 2: Termin realizacji zamówienia sukcesywnie w miarę zapotrzebowania Zamawiającego do 31.03.2021r. lub do wyczerpania kwoty wskazanej we wzorze umowy w § 1 ust. 5 w części 2 stanowiącym Załącznik nr 4b do SIWZ. Dostawy sukcesywne wg bieżących potrzeb Zamawiającego do magazynu, do dnia 31.03.2021 r. Dostawy sukcesywne będą realizowane w terminie maksymalnie do 4 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia. W przypadku gdy w kryterium terminu dostaw kolejnych, Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji, to w ramach umowy, będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie. Zamówienia składane przez Zamawiającego będą wynikać z bieżących i uzasadnionych potrzeb, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w załącznikach do SIWZ. Część 3: Jednorazowa dostawa do 4 dni roboczych od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 28.12.2020 r. Jest to termin maksymalny realizacji zamówienia. W przypadku gdy w kryterium termin dostawy Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji to w ramach umowy będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie. Zamawiający przewiduje jedno zamówienie, które będzie wynikać z bieżącej i uzasadnionej potrzeby, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w załącznikach do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18143000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: POZOSTAŁE DOKUMENTY, KTÓRE WYKONAWCA MUSI ZAŁĄCZYĆ WRAZ Z OFERTĄ a.Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – w formie jednolitego dokumentu, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ b.Wypełniony formularz ofertowy [wg Załącznika nr 1 do SIWZ]; c.Wypełniony formularz cenowy [wg Załącznika nr 3 do SIWZ]; d.Oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień (w przypadku działania pełnomocnika). WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, KTÓRE WYKONAWCA PRZEKAZUJE ZAMAWIAJĄCEMU W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 PZP a)Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem ww. oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach