Przetargi.pl
Dostawa środków ochrony osobistej (indywidualnych zestawów ochrony biologicznej – IZOB, rękawic jednorazowych nitrylowych, fartuchów jednorazowych, maseczek jednorazowych, maseczek FFPP2) do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w Zakładzie Karnym w Rzeszowie.

Zakład Karny w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-322 Rzeszów, Załęska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. +48178580700 , - , fax. 17 853 54 20
  • Data zamieszczenia: 2020-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Rzeszowie
    Załęska 76
    35-322 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. +48178580700 , -, fax. 17 853 54 20
    REGON: 00059046700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zakład Karny w Rzeszowie, 35-322 Rzeszów, ul. Załęska 76.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków ochrony osobistej (indywidualnych zestawów ochrony biologicznej – IZOB, rękawic jednorazowych nitrylowych, fartuchów jednorazowych, maseczek jednorazowych, maseczek FFPP2) do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w Zakładzie Karnym w Rzeszowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę środków ochrony osobistej (indywidualnych zestawów ochrony biologicznej – IZOB, rękawic jednorazowych nitrylowych, fartuchów jednorazowych, maseczek jednorazowych, maseczek FFP2) do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w Zakładzie Karnym w Rzeszowie. 2. Ilość do zamówienia: a) indywidualny zestaw ochrony biologicznej – IZOB – minimum 1000 kpl. przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do 1800 kpl. b) maseczek jednorazowych minimum 69000 szt. przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do 78800 szt. c) rękawice jednorazowych nitrylowych: - rozmiar M minimum 30000 szt. przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do 30 000 szt. - rozmiar L minimum 100000 szt. przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do 130 000 szt. - rozmiar XL minimum 100000 szt. przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do 130 000 szt. d) fartuchów jednorazowych: - rozmiar M minimum 100 szt. przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do 110 szt. - rozmiar L minimum 100 szt. przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do 110 szt. - rozmiar XL minimum 100 szt. przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do 110 szt. e) maseczek FFP2) minimum 300 szt. przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do 350 szt. 3. Zamawiający zgodnie z art. 34 ust. 5 Pzp przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji obejmujące swoim zakresem możliwość zwiększenia zakupu: a) Indywidualnych zestawów ochrony biologicznej – IZOB - maksymalnie do 1 800 szt. Oznacza to, że Zamawiający dokona zamówienia na minimum 1 000 szt. indywidualnych zestawów ochrony biologicznej - IZOB, zaś pozostałe 800 szt. zestawów zostanie zamówione w zależności od potrzeb Zamawiającego. b) Maseczek jednorazowych - maksymalnie do 78 800 szt. Oznacza to, że Zamawiający dokona zamówienia na minimum 69 000 szt. maseczek jednorazowych, zaś pozostałe 9 800 szt. maseczek zostanie zamówione w zależności od potrzeb Zamawiającego. c) Rękawic jednorazowych nitrylowych: - rozmiar M maksymalnie do 30 000 szt. - rozmiar L maksymalnie do 130 000 szt. - rozmiar XL maksymalnie do 130 000 szt. Oznacza to, że Zamawiający dokona zamówienia na minimum 230 000 szt. rękawic jednorazowych nitrylowych, zaś pozostałe 60 000 szt. rękawic zostanie zamówione w zależności od potrzeb Zamawiającego. c) Fartuchów jednorazowych: - rozmiar M maksymalnie do 110 szt. - rozmiar L maksymalnie do 110 szt. - rozmiar XL maksymalnie do 130 szt. Oznacza to, że Zamawiający dokona zamówienia na minimum 300 szt. fartuchów jednorazowych, zaś pozostałe 50 szt. fartuchów zostanie zamówione w zależności od potrzeb Zamawiającego. b) Maseczek FFP2 - maksymalnie do 350 szt. Oznacza to, że Zamawiający dokona zamówienia na minimum 300 szt. maseczek FFP2 zaś pozostałe 50 szt. maseczek FFP2 zostanie zamówione w zależności od potrzeb Zamawiającego. 4. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. w przypadku nie skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 5. Zamówienie podstawowe oraz zamówienia z wykorzystaniem prawa opcji realizowane będzie w czasie nie dłuższym niż w ciągu 7 dni od otrzymania pisemnego /mail/ zlecenia od Zamawiającego. 6. Dostawa będzie realizowana od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 14:00. 7. Zamawiający uruchomi prawo opcji w przypadku konieczności kontynuowania przeciwdziałania i zwalczania przyczyn i skutków stanu zagrożenia epidemicznego po wyczerpania zamówienia podstawowego. 8. Rozliczenie za dostarczone środki ochrony osobistej następować będzie na podstawie ceny jednostkowej wskazanej przez Wykonawcę w ofercie. 9. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach i terminach jak zamówienie podstawowe. 10. Wymagania parametrów jakie powinny spełniać środki ochrony osobistej dla zamówienia podstawowego i rozszerzonego (takie same): ZADANIE I - INDYWIDUALNY ZESTAW OCHRONY BIOLOGICZNEJ – Skład zestawu IZOB-001: 1) Kombinezon ochrony biologicznej 1 szt. Kompletny kombinezon ochronny typ 5,6 z dodatkowymi wysokimi nakładkami na buty wykonany z tkaniny z filtrem mikroporowatym (MPFL) 63 g/m2. Kombinezon zapewniający ochronę przed czynnikami biologicznymi, otwór i elastyczne uszczelnienie kaptura pozwalające nosić różnego rodzaju maski i inny sprzęt ochrony dróg oddechowych. Zgodność z normami: EN ISO 13688:2013 EN 13034:2005+A1:2009 EN ISO 13982-1:2004+A1:2010 EN 1073-2:2002 EN 1149-5:2008 EN 14126:2003+AC:2004 EN 14325:2004 2) Półmaska filtrująca 1 szt. Wykonana z trzech warstw materiału filtracyjnego; zacisku nosowego dla formatowania półmaski w obrębie nosa; zaworu wydechowego z tworzywa sztucznego; taśma nagłowia wykonanych z nitek gumowych w oplocie; wewnętrznej wkładki, poprawiającej szczelność i komfort użytkowania. Zgodność z normami: EN 149:2001+A1:2009 3) Okulary ochronne 1 szt. Panoramiczne okulary ochronne przeciwodpryskowe, zauszniki regulowane na długości. Zgodność z normami: EN166:2002-04 4) Rękawice nitrylowe 4 szt.. Rękawice wykonane z nitrylu, bezpudrowe, rolowany mankiet. Zgodność z normami: EN420:2003+A1:2009; EN421:2010; EN 374:2003 5) Nakładki na buty 2 szt. 6) Worek na odpady medyczne 1 szt. Każdy zestaw pakowany oddzielnie w zamknięte pakiety zaopatrzone opis oraz instrukcję. Data trwałości minimum do październik 2023 r. Rozmiary XL, XXL. ZADANIE II - MASECZKA JEDNORAZOWA Maseczka ochronna 3-warstwowa, jednorazowa wykonana z trzech warstw włókniny bakteriostatycznej, warstwa środkowa gęsta membrana izolująco- filtrująca, materiał niepylący. Data trwałości minimum do październik 2023 r. Zgodność z normami: EN 14683:2019 ZADANIE III - RĘKAWICE JEDNORAZOWE NITRYLOWE Jednorazowe rękawice diagnostyczne nitrylowe bezpudrowe, niejałowe, oburęczne (pasują na lewą i na prawą dłoń) z rolowanym mankietem. Pakowane po 100 szt. Data trwałości minimum do październik 2023 r. Rozmiary: M; L; XL Zgodność z normami: EN420:2003+A1:2009; EN421:2010; EN 374:2003 ZADANIE IV - FARTUCH JEDNORAZOWY Fartuch ochronny medyczny z flizeliny 30g/m2, zawiązywany na troki w pasie oraz przy szyi, długi rękaw wykończony gumką, jednorazowego użytku, zielony lub biały, pakowany w torebkę po 10 szt. Data trwałości minimum do październik 2023 r. Rozmiary: M; L; XL Zgodność z normami: EN 14126:2003+AC:2004 ZADANIE V - MASECZEKA FFP2 Maska ochronna o poziomie ochrony FFP2 chroniąca przed drobnymi cząsteczkami i bakteriami w zanieczyszczonym powietrzu, wskaźnik filtracji: ≥95%, rozmiar uniwersalny, taśma nagłowia wykonana z nitek gumowych w oplocie. Data trwałości minimum do październik 2023 r. Zgodność z normami: EN 149:2001 i A1:2009 11. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 12. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 13. Termin płatności rachunku/faktury VAT wymagany przez Zamawiającego: 30 dni od daty wpływu do Zamawiającego. 14. Na oferowane środki ochrony osobistej okres gwarancji na prawidłowe wykonanie i wady materiałowe wynosi minimum 12 miesięcy. 15. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem i na jego koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35113400-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum, spółka cywilna), oświadczenia stanowiące załącznik nr 2 i załącznik nr 3 do SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 i załącznik nr 3 do SIWZ. 3.Dokument dotyczący przynależności do tej samej grupy kapitałowej: Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.zp.sw.gov.pl informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP przekaże Zamawiającemu oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik do informacji z sesji otwarcia ofert, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.zp.sw.gov.pl. Złożenie oświadczenia dotyczy każdego Wykonawcy składającego ofertę w niniejszym postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Wzór dokumentu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Dokument musi być składany w oryginale. 4. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU/OSOBY udostępniającego(ej) Wykonawcy swoje zasoby sporządzone na /wg Załącznika nr 7 do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby) należy dołączyć do oferty (jeżeli występuje). Dokument musi być składany w oryginale. 5. Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy ) – o ile umocowanie(a) osoby(ób) występujących w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów. Dokument musi być składany w oryginale lub notarialnie poświadczonego odpisu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach